Iphone SE discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bezit nu een iphone 5s. Overweeg een iphone se te kopen, kan iemand me eens ee grote verschillen uitleggen tussen die twee ?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Iphone SE
Bezit nu een iphone 5s. Overweeg een iphone se te kopen, kan iemand me eens ee grote verschillen uitleggen tussen die twee ?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
De écht grote verschillen? A9/M9 processor vs. A7/M7 processor. 2 GB RAM vs. 1 GB RAM. IEEE 802.11ac vs. 802.11n.
|
|
||||
|
||||
Se
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik meende de batterijduur ook wel beter zal zijn bij de 5Se.
Het enige jammere is dat scherm natuurlijk maar goed, als velen dat oke vinden des te beter voor hen. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ik wacht nog even en dan word mijn volgende iphone de 5 E en fijne handsame telf niet te groot gewoon lekker handsaam gr anske oet mestreech
|
|
||||
|
||||
Heb hem ondertussen één week, en mss subjectief maar lijkt dat alles veel sneller gaat. En batterij gaat langer mee. Met bt ganse dag aan ( verbinding met Pebble watch) verbruik van ongeveer 20% op een dag.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
timosha, heb jij wel genoeg aan 64GB? Je koopt altijd de duurste versie van alle Apple toestellen Zie dat je nu alweer de Pro in 256 GB hebt gekocht.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En ik koop zeker niet alle Apple toestellen. Een iPad Pro 12.9" of een MacBookje Air bijvoorbeeld zal niemand aan mij kunnen slijten. Op een iPhone heb ik veel minder opslaggeheugen nodig. Dus, 64 GB is voldoende. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Wanneer komt er een keer een foto op deze site met je verzameling.
|
|