//

IPhone 5SE formaat wordt vervolgd?

IPhone 5SE formaat wordt vervolgd? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag, Ik heb met wat moeite de overstap van 5S naar 6S gedaan: het formaat van de 5S (==5SE) bevalt me veel beter. Ik vraag ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-04-16, 18:32
wblink's schermafbeelding
wblink wblink is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Gendt
Berichten: 250
Standaard IPhone 5SE formaat wordt vervolgd?

Dag,

Ik heb met wat moeite de overstap van 5S naar 6S gedaan: het formaat van de 5S (==5SE) bevalt me veel beter.
Ik vraag me alleen af wat het vervolg zal zijn. Nu terug van een 6S naar een 5SE en later toch weer het grotere formaat omdat het kleiner formaat stopt lijkt me ook niks.
Kan niemand iets definitiefs over zeggen, dat snap ik, maar mogelijke iemand die een idee heeft? Nee? Jammer.
__________________
Willem.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-04-16, 00:23
peerenbooms peerenbooms is offline
• iOS 14.5
• iPadOS 14.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2014
Locatie: Almelo
Berichten: 578
Standaard

De geschiedenis leert dat de eerste mobieltjes lomp en groot waren. Dat moest kleiner, en nog kleiner en nog kleiner totdat je vingers de toetsen niet meer kon bedienen, dus werden de smart phones groter en groter en groter en nog groter en de grootste kreeg de naam phablet. Zo groot dat een handvat niet zou misstaan.

Onhandelbaar omdat je hem amper met een hand kan bedienen.
Uiteraard voor filmpjes en games best een leuk formaat maar dan is een tablet mi een betere optie.

Apple is een trend setter en het zou mij niet verbazen dat de maximale grootte van een smartphone zijn grenzen heeft bereikt. Dus terug naar een handzaam formaat.

Als de 5se een succes wordt dan volgen andere fabrikanten snel. Maar afwachten waarvoor het volk kiest.
  #3  
Oud 03-04-16, 11:15
TouchMe's schermafbeelding
TouchMe TouchMe is offline
• iOS 11.3
• 9.3.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 401
Standaard

Het grappige is dat ik iedere dag héél véél jonge mensen zie met een telefoon, de ene groep heeft een groot (soms heel groot) Samsung scherm en de andere groep heeft voornamelijk een iPhone 5 of 5s. Geloof dan ook nooit dat die eerste groep zo makkelijk over zou stappen naar een kleiner scherm. Het is wel aardig dat het geen "hot item" meer is, je zou eens moeten weten hoeveel telefoons ik niet in mijn gezicht geduwd heb gekregen met de mededeling " Kijk, een octacore met 6 GB ram, sneller is er niet."
  #4  
Oud 03-04-16, 13:10
peerenbooms peerenbooms is offline
• iOS 14.5
• iPadOS 14.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2014
Locatie: Almelo
Berichten: 578
Standaard

Snelheid heeft niks te maken met formaat
  #5  
Oud 03-04-16, 14:17
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Tja, een Skoda RS is ook razendsnel én een prima auto, maar het is nu eenmaal geen Bentley. Dat kwaliteitsverschil zie je, voel je en merk je.
Ik denk dat de iPhone SE een sterke troef wordt voor Apple; bijna alle specificaties van de topmodellen in een handzaam en vooral betaalbaar formaat.

Laatst gewijzigd door iPhoneAlot; 03-04-16 om 22:15. Reden: Typo
  #6  
Oud 03-04-16, 17:42
TouchMe's schermafbeelding
TouchMe TouchMe is offline
• iOS 11.3
• 9.3.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 401
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peerenbooms Bekijk bericht
Snelheid heeft niks te maken met formaat
Ja ja, rol maar weer eens met de ogen i.p.v eens goed te lezen.....Het was gewoon een kleine aanvulling,
maar als dat al niet eens meer mag.
  #7  
Oud 03-04-16, 18:13
wblink's schermafbeelding
wblink wblink is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Gendt
Berichten: 250
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peerenbooms Bekijk bericht
Apple is een trend setter en het zou mij niet verbazen dat de maximale grootte van een smartphone zijn grenzen heeft bereikt. Dus terug naar een handzaam formaat.

Als de 5se een succes wordt dan volgen andere fabrikanten snel. Maar afwachten waarvoor het volk kiest.
Klinkt misschien gek, maar k heb nooit begrepen waarom je met een IPad niet kan bellen. Dan wel via een BT headset natuurlijk, of handsfree, en vooral ook overnemen van de IPhone en andersom.
  #8  
Oud 12-04-16, 11:08
justme justme is offline
• iOS 9.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 38
Standaard

Laten we stoppen met de iPhone SE een iPhone 5SE te noemen.
  #9  
Oud 13-04-16, 13:49
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

als eigenaar van een iPhone 6s plus moet ik zeggen dat het formaat mij heel makkelijk ligt al begrijp ik dat er voor en tegenstanders zijn maar ik zou het wel jammer vinden indien Apple zou stoppen met dit formaat.. Soms lees ik geruchten van nog een grotere Plus maar dit lijkt mij dan weer wat overdreven..

Heb ook een iPad mini maar ben toch rapper geneigd om de plus meer te gebruiken zelfs in mijne zetel waar je eigenlijk met gemak de iPad mini ook zou kunnen gebruiken
__________________
Ik ben vlaming en daar ben ik fier op
  #10  
Oud 13-04-16, 18:30
Freeltd Freeltd is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Kortenberg
Berichten: 529
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TouchMe Bekijk bericht
Het grappige is dat ik iedere dag héél véél jonge mensen zie met een telefoon, de ene groep heeft een groot (soms heel groot) Samsung scherm en de andere groep heeft voornamelijk een iPhone 5 of 5s. Geloof dan ook nooit dat die eerste groep zo makkelijk over zou stappen naar een kleiner scherm. Het is wel aardig dat het geen "hot item" meer is, je zou eens moeten weten hoeveel telefoons ik niet in mijn gezicht geduwd heb gekregen met de mededeling " Kijk, een octacore met 6 GB ram, sneller is er niet."
Zo heb ik een vriend die echt een androidfreak (niet echt samsung) is en altijd tegen mij aan het zagen is over apple met hun kleine schermpjes. En dan verscheen vorige week ergens een artikel dat de 5SE al uitverkocht was en de leveringen wat langer op zich laten wachten. Toen wist hij ff niet meer goed wat zeggen

In ieder geval, ik heb nog een 5S en mijn volgende ging normaal een 6 worden, maar nu ben ik er zeker van als de 5S kapot is dat ik gewoon de 5SE ga halen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:29.