Appstore down? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds gisteren kan ik geen apps meer installeren of updaten in de Appstore. Als ik op "installeer" of op "update" klik, begint het cirkeltje te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Appstore down?
Sinds gisteren kan ik geen apps meer installeren of updaten in de Appstore. Als ik op "installeer" of op "update" klik, begint het cirkeltje te draaien maar de installatie/update van de app gaat niet door.
Nog iemand last hiervan? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
1Password had een update....zonder problemen binnen gehaald.
|
|
|||
|
|||
Net op mijn iPad getest en daar ook geen probleem.
Vreemd. Zou dit weer een kuur van Apple zijn om ons te dwingen ons iOS up te graden? Ik herinner mij bij mijn vorige iphone hetzelfde probleem. Die bleef op iOS 8 en toen iOS 9 uitkwam werkte de app store ook niet meer. Dat duurde maanden (tot ik een nieuwe iphone kocht). Ps: upgrade is niet aan de orde omwille van jailbreak. |
|
||||
|
||||
Op mijn iPad en iPod Touch werkt het ook gewoon hoor en die krijgen al een tijdje geen update meer. Toch wel meer klachten gelezen ook gewoon met 9.3, even flink wat keren op uitgelicht tikken schijnt de pagina te verversen.
|
|
|||
|
|||
Dank voor de tip maar het helpt niet. Ik zit op iOS 9.0.1.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Of bedoelde je soms op de Mac ipv op iOS?
|
||||
|
||||
Oeps, foutje van mij...inderdaad op mijn Mac.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Appstore | psychoke225 | iPhone algemeen | 3 | 29-10-12 12:59 |
Appstore | jevamo | iPhone algemeen | 2 | 26-09-12 21:52 |
US AppStore | janfr | iPhone Apps | 1 | 13-07-10 08:09 |
NL appstore US | onyxfly | Archief | 1 | 07-07-09 10:13 |
appstore itunes vs appstore iphone | jantjuh | Archief | 1 | 02-08-08 14:01 |
|
|