Apple ID en wachtwoorden verificatie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heren, Ik heb een probleem met verificatie. Heb meerdere malen mijn wachtwoord van mijn id gewijzigd bij Apple. Daarna via een pc op mijn account ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple ID en wachtwoorden verificatie
Heren,
Ik heb een probleem met verificatie. Heb meerdere malen mijn wachtwoord van mijn id gewijzigd bij Apple. Daarna via een pc op mijn account ingelogd. dat ging prima. Mijn oude 5S kopie in de icloud gemaakt\ gezet. oude simkaart overgezet van 5S naar 6S nieuwe 6S aangesloten Software update gedaan daarna geprobeerd de reservekopie te installeren. fout, eerst; zoek mijn iphone uitzetten, via wachtwoord id nw wachtwoord ingevoerd bevestigd en dan gaat telkens de verificatie mis oftewel de volgende tekst verschijnt vetgedrukt in beeld Verificatie is mislukt ( al 20x ) wat is mijn probleem en hoe los ik dat op |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je hebt op dat moment wel verbinding, en tijd en datum op je 6S staan juist? En heb je al geprobeerd om je iPhone uit te zetten en weer aan, en dan nog eens je wachtwoord ingeven?
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de tip! BIjna drie kwartier met Apple Support praten en geen oplossing gevonden. Heb deze wel even door gegeven aan Apple. Hoe simpel kan het zijn.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 6s vraagt elke keer om verificatie van Apple ID | WPT | iPhone algemeen | 14 | 20-11-16 23:16 |
Verificatie Apple ID POP-UP | appleblues | iPhone algemeen | 1 | 10-11-15 07:43 |
Windows: verificatie apple acount | rogerk1962 | iTunes | 2 | 20-04-12 22:24 |
|
|