Iphone 5 Microfoon gaat zacht en hard tijdens het bellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo , ik heb een IPhone 5 met een microfoon probleem als ik bel hoor ik vaak van mensen dat ze mij niet goed verstaan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 5 Microfoon gaat zacht en hard tijdens het bellen
Hallo ,
ik heb een IPhone 5 met een microfoon probleem als ik bel hoor ik vaak van mensen dat ze mij niet goed verstaan ( dit is mijn oude telefoon en heb deze is nu van mn zus ) ik heb ook al zelf met haar gebeld en merk dat ze soms heel goed verstaanbaar is en ineens gaat die veel stiller , het probleem is niet door iets die op de microfoon zit zoals cover of een vinger , dat hebben we al getest , iemand een idee wat het probleem kan zijn? dankuwel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Misschien de microfoon zelf wat defect is? Daar kan je alleen achterkomen wanneer je hem vervangt.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Labels |
iphone, iphone5, microfoon, probleem |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 microfoon werkt niet tijdens bellen | iRyan | iPhone algemeen | 3 | 08-09-14 22:44 |
lidspreker iphone 4s zacht tijdens bellen | seije017 | iPhone algemeen | 0 | 14-08-14 23:14 |
Microfoon werkt niet tijdens bellen, wel tijdens speakerphone | blaugrana | iPhone algemeen | 1 | 20-07-12 18:04 |
microfoon uit tijdens het bellen Iphone 4 | rkbreda | iPhone algemeen | 19 | 04-03-11 16:11 |
Scherm gaat niet uit tijdens het bellen (IPHONE 3GS 16GB) | dima-sam | iPhone algemeen | 9 | 27-01-10 15:11 |
|
|