iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   "Autocorrectie" en "call forwarding" Uitschakelen - OPLOSSING! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/17216-autocorrectie-call-forwarding-uitschakelen-oplossing.html)

sjowol 31-08-08 21:03

Call forwarding fix Zet die irritante popup uit.
T9 uitzetten zou ik met bossprefs doen! Askb is hopeloos outdated!

MCNO 01-09-08 19:35

In BossPrefs, waar/hoe dan???

ik zie dat nergens staan :(

ArB 01-09-08 21:31

Ik heb net even een oplossing voor het T9 probleem gemaakt, zal te installeren zijn via de Ifoneguide. :)

Ben nu ff aan het testen en daarna gaat ie live. :D

MCNO 01-09-08 23:04

THX Arb, maar ik ben nu wel nieuwsgierig waar mijn \0-0/ tekort schiet :D

ArB 01-09-08 23:06

T9 kun je niet uitzetten met bosspreffs, althans nog niet. Mijn pakket is net live gegaan en is te installeren via de installer. Check de ifoneguide voor meer info hierover.

sjowol 02-09-08 00:40

T9 uitzetten via bossprefs kan wel hoor, met de CToggle Bossprefs addon
Maar als echte iFoneguider raad ik je vanaf nu aan Arb's oplossing te gebruiken! :D

Eciruam 06-09-08 10:45

Iemand enig idee hoe je de Call forward popup uitzet in 2.0.2 ?
De fix is namelijk voor 2.0 en 2.1 en die werkt dus niet !

Eciruam 06-09-08 11:10

Call forward fix zorgt ervoor dat die irritant popups bij het bellen worden verwijderd.
Heb inmiddels de oplossing voor 2.0.2

Getting rid of "Call forward active" pop up

In case you forward calls to your voicemail chances are that you see an annoying "Call forward active. Dismiss" popup whenever you initiate a call. There is a not-so-easy way to get rid of it. Here is how:
Step 1:
SSH into your iPhone using WinSCP or Putty.
Step 2:
Go to /private/var/mobile/Library/preferences and download the file com.apple.carrier.plist to your computer.
Step 3:
Open the file and change the ShowCallForwarding to <false/>.
Step 4:
Upload the changed plist file and reboot your iPhone.

Cyclo 06-09-08 17:23

Hallo,

ik heb de file aangepast zoals hieronder staat:

Open the file and change the ShowCallForwarding to <false/>.

ik weet alleen niet zeker wat je bedoelt, is de bedoeling::confused:

1. <false/>. (op de regel, waar showcallforwarding stond)

of

2. <key>ShowCallForwarding<false/>

of
...

er staat bij mij standaard:

<key>ShowCallForwarding</key>

Groet,

Cyclo

ps. de 2 opties heb ik geprobeerd maar dat had geen effect

Eciruam 06-09-08 17:40

Het gaat om de false die er achter staat, hier is zoals ik het heb aangepast:

<key>CarrierName</key>
<string>Vodafone NL</string>
<key>IntlDataRoamingSwitch</key>
<true/>
<key>ShowCallForwarded</key>
<true/>
<key>ShowCallForwarding</key>
<false/>
<key>ShowDialAssist</key>

Cyclo 06-09-08 18:05

:) Nu je het zo laat zien is het stom van mij... :cool:
natuurlijk :D moet het zo.

Dank je wel voor de uitleg.

Het werkt nu zonder problemen.

super !

recoiller 16-09-08 17:03

Ik heb de 3G iPhone en begrijp niet waarom er niet een 'legale hack' te koop is in de AppStore. Ik vind het echt een blunder van Apple dat je het niet bij de standaard instellingen uit kunt zetten (zowel woordenboek als call forwarding). Maar ik had er wel 5 euro voor over om een 'legaal' appje te hebben die het op een 'legale' iphone kan oplossen.

whosnext 19-10-08 00:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door recoiller (Bericht 192234)
Ik heb de 3G iPhone en begrijp niet waarom er niet een 'legale hack' te koop is in de AppStore. Ik vind het echt een blunder van Apple dat je het niet bij de standaard instellingen uit kunt zetten (zowel woordenboek als call forwarding). Maar ik had er wel 5 euro voor over om een 'legaal' appje te hebben die het op een 'legale' iphone kan oplossen.

Gewoon je orginele jailbraeken en dan kan het wel... je maakt er niets mee kapot... en je kunt altijd weer terug.

Succes !

Fab1Man 19-10-08 01:53

Vergeet niet dat dit helaas niet meer werkt op 2.1. Elke bundle moet dit helaas apart geconfigureerd hebben, de Unknown.bundle wordt niet meer naar gekeken. Ik heb iCarrier Standard alvast gelanceerd in de iFoneguide Cydia repo. Hiermee worden in ieder geval de logo's voor Vodafone, Telfort, Orange en KPN geïnstalleerd met standaard tekst namen. Hierin staan ook de GPRS/3G instellingen en de "Call forwarding" is er bij deze providers ook uit.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:02.