icloud en pc? wat doe ik verkeerd? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, ik heb een iphone 5s en ik heb een pc met windows 10. Ik heb icloud voor windows gedownload en fotobieb en fotostream ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
icloud en pc? wat doe ik verkeerd?
Hallo allemaal, ik heb een iphone 5s en ik heb een pc met windows 10. Ik heb icloud voor windows gedownload en fotobieb en fotostream aangezet, hierna mijn computer opnieuw opgestart, maar ik zie geen enkele foto op mijn pc verschijnen, wat doe ik fout?????? Ik baal zo ontzettend dat het niet lukt, ik ben al uren bezig en ik krijg het niet voor elkaar. Ik dacht dat het zo makkelijk was om fotos op je pc te zetten....
Wie kan mij helpen ajb????? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat doe ik met mijn niet @me.com e-mail in iCloud? | CybeRo | iCloud | 12 | 23-11-11 14:22 |
iPhone: Wat doe ik verkeerd ??? | djbosanac | Jailbreak | 1 | 14-03-11 07:21 |
iPhone: jailbreak 4.1 3g wat doe ik verkeerd? | patriekske | Jailbreak | 21 | 08-11-10 22:41 |
Wat doe ik verkeerd? [Unlocked, Jailbroken, Invalid Sim Error] | Noxic | Unlock [archief] | 10 | 18-07-08 21:05 |
wat doe ik verkeerd? thema's | 28juni | Jailbreak apps en thema's | 11 | 03-04-08 22:05 |
|
|