Ios 10 beta's discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De eerste public ios 10 beta werkt niet op een Iphone SE. Heb al meerdere malen geprobeerd te installeren, maar hij komt steeds terug met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ios 10 beta's
De eerste public ios 10 beta werkt niet op een Iphone SE.
Heb al meerdere malen geprobeerd te installeren, maar hij komt steeds terug met software fout. Dus maar afwachten wanneer dit opgelost wordt. Hebben meer mensen met een iphone SE dit probleem (verwacht het wel). |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb, zoals altijd, het restore image uit het Apple Developer Portal gebruikt en dat werkte zonder de minste problemen. OTA updates werken bij Apple niet altijd goed (en daarom doe ik ook nooit OTA updates).
|
|
|||
|
|||
Is er van de public beta ook een restore image?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
want ik heb 14A5297c. Deze heb ik via herstelmodus op de iphone in itunes gedaan, maar krijg in itunes foutcode 14. Ik snap niet waarom het bij jou wel wil en bij mij niet? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
iOS 10 Beta ipsw images moet men installeren op een Mac waar Xcode 8 Beta geïnstalleerd is. Of op een Mac met macOS 10.12 Sierra Beta + iTunes 12.5 Succes verder. |
|
|||
|
|||
Download iOS 10 Public Beta 1 lukt niet
Ik heb mij aanmeld voor de beta versie en het profiel gedownload op mijn iPhone 5S. De beta versie is zichtbaar in Software updates. Kies downloaden en installeren. De download start. Als deze klaar is krijg ik de melding: Software-update mislukt. Fout bij het downloaden van iOS 10 Public Beta 1
Wat doe ik niet goed? |
|
|||
|
|||
De oplossing voor mij om de beta te installeren.
VPN aan zetten op land USA en dan beta downloaden. Dan loopt beta door. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik kon vorige week Public Beta 1 OTA op een van onze testtoestellen installeren.
VPN trucjes waren daarvoor niet nodig. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|