iPhone kopen op 2dehands discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik kan een nieuwe iPhone 6s 64GB kopen via 2dehands.be (advertentie ondertussen verwijderd) voor 450 euro. Op foto's kon je zien dat deze nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone kopen op 2dehands
Hallo, ik kan een nieuwe iPhone 6s 64GB kopen via 2dehands.be (advertentie ondertussen verwijderd) voor 450 euro.
Op foto's kon je zien dat deze nog in de doos zat met plastiekfolie errond. Ik kon ook het serienummer lezen en heb dit gecontroleerd via https://www.icloud.com/activationlock/ en alles bleek in orde. De verkoper zegt dat hij het toestel uit stockverkoop heeft. Zouden jullie dit vertrouwen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
nieuwprijs 800 nu 450 euro wat denk je zelf ?
en gebruikte dadelijk wellicht voor 500/600 euro |
|
||||
|
||||
Ladyc, advertentie én verkoper vast al verwijderd?
En het was vast te ver om op te halen? Grote kans dat je hier uitkomt: https://www.opgeletopinternet.nl/index.php Wees allert op teksten als "wegens faillisement overstock" en "geen bericht via de blauwe knop, want ik kan de mail niet lezen" (gevolgd door 06 whatsapp) en BCC varianten van nepsites. Net wat Trimex zegt, waarom zou iemand een dergelijk gewild toestel zo goedkoop verkopen? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ervaringen 2dehands-iphone-kopen.nl | marciano44 | Koopinformatie Nederland | 1 | 17-03-14 18:05 |
2dehands iphone 4s kopen of niet | semih | iPhone algemeen | 16 | 08-04-13 23:01 |
2dehands iPhone 4s kopen | ment10 | iPhone algemeen | 11 | 08-01-13 23:55 |
iphone 4 2dehands kopen | 123wouter | Koopinformatie Nederland | 2 | 17-10-12 14:02 |
2dehands iphone kopen | kempocrosser | Koopinformatie Nederland | 7 | 16-11-11 00:17 |
|
|