Kopie contacten maken -> Gmail discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb de volgende vraag. Ik ben een leek met iPhone, heb zelf android. Ik wil de contacten van een IPhone 6S kopierën naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kopie contacten maken -> Gmail
Hallo,
Ik heb de volgende vraag. Ik ben een leek met iPhone, heb zelf android. Ik wil de contacten van een IPhone 6S kopierën naar een Gmail account. Hoe doe ik dit het makkelijkst ? Of kan ik dit ook synchroniseren ? Ik heb al even rond gekeken maar kom er nog niet uit. Graag jullie hulp. Alvast bedankt. Jelena. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat klopt !
Maar wil niet lukken bij mij. vandaar dat ik ook hier aanklop. |
|
|||
|
|||
En wát wil er dan niet lukken . . . . . . .
|
|
|||
|
|||
Daar kom even op terug zo dra de telefoon weer hier is, van het weekend.
Dat stappenplan had ik al doorgelopen. Maar de contacten staan op een of andere manier niet in de telefoon, of op de sim of cloud.. Toch zijn er wel contacten op de telefoon zichtbaar ?! Ik meld me van het weekend even. Alvast bedankt! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
contacten synchroniseren met Gmail contacten | walbum | iCloud | 3 | 07-03-13 11:10 |
gmail contacten van iphone naar gmail op PC synchroniseren | heli53 | iPhone algemeen | 0 | 04-10-10 22:36 |
reserve kopie, ook contacten, agenda etc? | vonneke | Archief | 1 | 14-11-09 10:22 |
Maak Een Kopie Van Je Iphone Contacten | bokky | iPhone algemeen | 1 | 05-05-08 16:18 |
Kopie van mail in Outlook naar Gmail sturen? | Franck | iPhone algemeen | 2 | 06-11-07 17:41 |
|
|