//

Facebook Messenger & WhatsApp opslag opschonen

Facebook Messenger & WhatsApp opslag opschonen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op de 16 GB iPhone van een familielid waar nauwelijks nog ruimte vrij is (ik kan hem niet eens via iTunes updaten naar iOS 10) ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-09-16, 16:08
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.081
Standaard Facebook Messenger & WhatsApp opslag opschonen

Op de 16 GB iPhone van een familielid waar nauwelijks nog ruimte vrij is (ik kan hem niet eens via iTunes updaten naar iOS 10) wordt het grootste deel van de beschikbare opslagruimte in beslag genomen door Facebook Messenger en WhatsApp. Ik gebruik deze Apps zelf niet, waardoor ik niet weet of onderstaande veilig is:

Kan ik beide Apps verwijderen en opnieuw installeren zonder dataverlies? (Staan alle berichten en media ook op de server van Facebook, beschikbaar voor de gebruiker?)

Ik heb al de truc met een grote film downloaden uitgeprobeerd, maar die creëerde geen extra vrije ruimt op deze iPhone, dus ik moet echt met deze Apps aan de slag...
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-09-16, 16:17
Patrique Patrique is offline
• iOS 14.0 beta
• 12.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 204
Standaard

Wat betreft whatsapp, daarvan zou ik sowieso eerst een backup maken. Zie instellingen van whatsapp. Messenger weet ik zo ff niet.
  #3  
Oud 18-09-16, 17:42
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Op de 16 GB iPhone van een familielid waar nauwelijks nog ruimte vrij is (ik kan hem niet eens via iTunes updaten naar iOS 10) wordt het grootste deel van de beschikbare opslagruimte in beslag genomen door Facebook Messenger en WhatsApp. Ik gebruik deze Apps zelf niet, waardoor ik niet weet of onderstaande veilig is:

Kan ik beide Apps verwijderen en opnieuw installeren zonder dataverlies? (Staan alle berichten en media ook op de server van Facebook, beschikbaar voor de gebruiker?)

Ik heb al de truc met een grote film downloaden uitgeprobeerd, maar die creëerde geen extra vrije ruimt op deze iPhone, dus ik moet echt met deze Apps aan de slag...
De whatsapp gegevens kan je backupen werkt perfect met iCloud
De berichten van facebook messenger komen normaal automatisch terug
__________________
Ik ben vlaming en daar ben ik fier op
  #4  
Oud 18-09-16, 18:15
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.081
Standaard

Dank, WhatsApp kan blijkbaar zo: https://www.whatsapp.com/faq/en/iphone/21093091
  #5  
Oud 18-09-16, 20:55
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

voor opschonen is diversen software in omloop Macgo iphone cleaner , Wondershare safe eraser etc etc kun je heel veel tijdelijke bestanden mee weghalen van alle apps
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Dataroaming aan alleen voor whatsapp & facebook pascals99 Internet in buitenland (roaming) 4 06-07-11 22:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:49.