iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Iphone 6S Batterij i.c.m software probleem (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/174714-iphone-6s-batterij-i-c-m-software-probleem.html)

BeamerAR15 04-11-16 11:35

Ik woon in Echt, Limburg. Zou dus goed kunnen.

Nu maar van 15-20% naar 100 % laden.

Thanks voor de support

BeamerAR15 21-11-16 21:10

Blijkbaar een bekend probleem.

Apple start reparatieprogramma voor iPhone 6s-batterij

De mijne voldoet aan de voorwaarden, net contact opgenomen, via de mail, met Apple voor een refund.
Ben benieuwd, ik hou jullie op de hoogte.

Blazez 21-11-16 21:32

Volgens mij die van mij ook. Ik heb al standaard een powerbank bij me tegenwoordig :-(
Binnenkort ook maar eens contact opnemen. Bedoel je met een refund dat je al een accu hebt laten vervangen en je daarvan het geld terug wil?

BeamerAR15 22-11-16 16:12

Yep, maar nog niks gehoord

rsnhakan 22-11-16 19:04

Wisselt Apple de accu of krijg je een refurbished toestel?

BeamerAR15 23-11-16 16:29

Geen idee, nog niemand ervaring hiermee ?

Deora 23-11-16 18:27

Mijn toestel komt in aanmerking voor de accu wissel. Nu woon ik zelf in Friesland dus een Apple store is voor mij dik anderhalf uur rijden. Nu las ik dat een Apple Reseller dit ook kan uitvoeren. Dus ben ik dinsdag naar de iCentre geweest in Heerenveen. Conclusie was dat zij het toestel dan opsturen en dat je deze dan 2 weken kwijt bent. Zelf vind ik dat abnormaal lang. Ze gaven daar wel aan dat het bij een Apple Store zo gepiept is. Ik vraag me dan af of ze je een ander toestel meegeven of dat ze daadwerkelijk je batterij vervangen. Ik ga vrijdag de Apple Store ik Haarlem even bellen.

Pleur 24-11-16 09:49

De Apple Store zal de iPhone ook opsturen, als het hetzelfde werkt als bij de iPhone 5. Ik heb tevens begrepen dat er geen voorraad qua batterijen voorlopig is. Dus als je 'm laat opsturen, kan het nog een tijd duren voor je 'm terughebt.

faire4u 24-11-16 13:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pleur (Bericht 1028094)
De Apple Store zal de iPhone ook opsturen.

Lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat de Apple Store de iphone opstuurt voor een batterij wissel/vervanging, aangezien ze genoeg technische personeel in huis hebben om dit op locatie te doen. Ik heb nog nooit meegemaakt dat de Apple store mijn toestel moest opsturen, de mijne werd altijd gemaakt en als ik moest wachten dan duurde dat hooguit 1 a 2 uurtjes.

Vredeburg 06-12-16 16:52

Heb precies het zelfde probleem ,iPhone 6 valt spontaan uit soms wel bij 20 & 50 % . Ben geen deskundige , maar valt mij op dat ik dit probleem heb na de iOs 10 update !

putnik 07-12-16 12:50

Hetzelfde probleem op Iphone van mijn vrouw. Ook bij mij na laatste update verschenen.

Vredeburg 07-12-16 19:32

Vindt het onbegrijpelijk dat  zulke miskleunen maakt !


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:46.