Emoji's in iOS10 vind ik niet mooi, is het mogelijk de oude emoji's te gebruiken? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er een manier om de oude emoji's uit iOS9 te blijven gebruiken? Ik vind de emoji's uit iOS10 (in ieder geval degene die ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Emoji's in iOS10 vind ik niet mooi, is het mogelijk de oude emoji's te gebruiken?
Is er een manier om de oude emoji's uit iOS9 te blijven gebruiken? Ik vind de emoji's uit iOS10 (in ieder geval degene die ik veel gebruik) niet erg mooi.
Bedankt voor het meedenken! Tom |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Apple signeert iOS 9.3.5 nog voor de 6S, dus je kunt downgraden.
Heb je daar echt iOS 10.0.3 op staan zoals in je profiel staat? 10.0.3 is er toch alleen voor de 7?
|
|||
|
|||
Lol geen idee, dacht eigenlijk dat dat de laatste nieuwe update was voor mijn telefoon hahaha lekker duf, zal 't straks aanpassen.
Verder ben ik echt prima tevreden over ios10 ik wil niet terug alleen maar voor wat emoji's maar ik vroeg me af of het mogelijk zou zijn om die oude emoji's te gebruiken zonder te downgraden. Ik heb een berg verschillende toetsenbordapps geprobeerd maar helaas geen succes. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik kijk meestal op https://ipsw.me
|
|
|||
|
|||
Maar geen mogelijkheid dus om die oude emoji's terug te halen zonder iOS9. Jammer
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|