In plaats van *#06# toetste ik *#62# discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Om mijn serienummer te achterhalen toetste ik in plaats van *#06# *#62# in en krijg de volgende mededeling: Code: Ondervraging instelling geslaagd Stem doorschakelen Indien ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
In plaats van *#06# toetste ik *#62#
Om mijn serienummer te achterhalen toetste ik in plaats van *#06# *#62# in en krijg de volgende mededeling:
Code:
Ondervraging instelling geslaagd Stem doorschakelen Indien onbereilbaar Doorschakelingen naar #316xxxxxxxxx ingeschakeld Ondervraging instelling geslaagd Gegevens doorschakelen Indien onbereikbaar Uitgeschakeld |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Oproepen doorschakelen indien uit of buiten bereik:
Activeren: **62*telefoonnummer# [zend] Annuleren: ##62# [zend] Status opvragen: *#62# [zend]
|
|||
|
|||
Hartelijk bedankt Jemmie,
Waar kan ik de informatie vinden omtrent #xx# ? Is er een link ? |
|
||||
|
||||
Bijvoorbeeld hier:
Netwerk codes - GSM Helpdesk Wel een oude site, maar de meeste codes kloppen nog wel. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone in plaats van Samsung S 4 | HenriAalten | Chat en geruchten | 41 | 23-12-13 22:50 |
Installer in plaats van Cydia | Mikeweb | Jailbreak apps en thema's | 9 | 23-08-08 18:26 |
springboard icoons van plaats veranderen | kimvb | Archief | 2 | 14-07-08 17:22 |
andere manieren in plaats van my-us of fromus2eu | knorretje | Koopinformatie Nederland | 1 | 11-04-08 22:56 |
|
|