iPhone SE kopen in VS - voor België discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi Ik vertrek over een week naar New York, en we zouden daar graag een iPhone SE kopen voor mijn zus. Ik heb al enkele ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone SE kopen in VS - voor België
Hi
Ik vertrek over een week naar New York, en we zouden daar graag een iPhone SE kopen voor mijn zus. Ik heb al enkele fora afgespeurd maar vind nergens een eenduidig antwoord. Er zijn 2 modellen A1723 (in principe voor Europa), en A1662 (in principe voor de VS). Ik geraak er maar niet aan uit, welke moet ik kopen, zodat deze werkt in België (bij Proximus, maar dat doet er waarschijnlijk niet toe). Op de meeste fora beginnen mensen 'dat het voor die paar tientjes niet waard is', of 'dat de iPhone hier niet zal werken', maar wij hebben 2 jaar geleden een iPhone 6 daar gekocht die perfect werkt hier dus ik geloof niet echt dat de SE hier niet zal werken... Greetz |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
http://forum.iculture.nl/f41/kopen-v...ne-se-nyc.html |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Even ter info, hebben gevraagd naar de simlockvrije versie A1662, werkt perfect hier in België
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone kopen Belgie | yoeriv | Koopinformatie België | 1 | 29-07-10 14:57 |
Iphone 4 kopen in België | Emielt1 | Koopinformatie België | 8 | 27-07-10 16:15 |
iPhone 4 kopen in Belgie | Moesje18 | Koopinformatie België | 1 | 09-07-10 12:12 |
iPhone 3G in Belgie kopen | Goudvis12 | Archief | 4 | 24-08-08 12:08 |
iphone kopen in belgië | djice | Koopinformatie België | 5 | 14-04-08 15:13 |
|
|