Berichten lezen andere iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Ik heb een nieuwe iphone gekocht en mijn andere is kwijt. Ik weet niet waar hij is, ik kan via 'zoek mijn iphone' wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Berichten lezen andere iphone
Hoi
Ik heb een nieuwe iphone gekocht en mijn andere is kwijt. Ik weet niet waar hij is, ik kan via 'zoek mijn iphone' wel zien dat hij nog actief is. Kan ik als hij aangemeld is op hetzelfde apple account de berichten die erop staan lezen? En hoe dan? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
over welke berichten heb je het ?
je kunt ook via pc of mac inloggen op je icloudaccount en daar kijken wat er allemaal in je icloudaccount staat zoals fotos en contacten en notities sms berichten gaan via de simkaart dus die kun je nu dus niet inzien ik zou je andere gestolen iphone wel op verloren zetten en deze wissen (via icloud.com) dan hebben de dieven er niks meer aan dan staat deze in lost mode |
|
|||
|
|||
Of wil je op deze manier iemand uit de familie in de gaten houden (bespioneren) 😜.
|
|
|||
|
|||
Als de iPhone actief is, kun je in 'Zoek mijn iPhone' exact zien waar die is. Vreemd verhaal!
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ha, interessant. Zo kan ik mijn vrouw een beetje in de gaten houden ...
Vind het ook apart. Kwijt is kwijt, dus blokkeren zou ik zeggen. Of via iCloud in de gaten houden of er foto's gemaakt worden waar de nieuwe 'eigenaar' herkenbaar op staat. |
|
|||
|
|||
Idd vreemd. Kunnen zien dat hij actief is, maar niet kunnen zien waar hij is?
|
|
|||
|
|||
Graag verduidelijking van topic starter. Of...?
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat we de topic starter wel (weer eens) kunnen scharen onder de eendagsvliegen. Wel iets vragen maar nooit meer terug komen als er mensen antwoorden.
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
berichten, lezen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iMsg berichten bewaren en lezen op pc | Vic55 | iPad algemeen | 3 | 07-01-16 13:12 |
Vreemde kan imessage berichten lezen | punkeding | iPhone algemeen | 16 | 15-02-12 18:00 |
IMAP: kan alleen berichten lezen en niet versturen / verwijderen | Fr4nkY | iPhone algemeen | 4 | 02-06-10 17:02 |
|
|