hoe mooie filmpjes maken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik maak regelmatig reclame filmpjes voor mijn zaak om te delen op fb of you tube nu heb ik geprobeerd om dit eens te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hoe mooie filmpjes maken
hallo
ik maak regelmatig reclame filmpjes voor mijn zaak om te delen op fb of you tube nu heb ik geprobeerd om dit eens te doen op mijn 6S in 4k mode dan alles een beetje bewerkt met Imovie op gsm en vervolgens alles doorgestuurd naar messenger zodoende dat ik het filmpje eens op de pc kon bekijken helaas stel ik vast dat de beeldkwaliteit niet goed is wat doe ik verkeerd of verwacht ik gewoon te veel van mijn iphone |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik zou ook als eerste Messenger er tussenuit halen. Een 4K filmpje van enige minuten? Dat moet je niet met messenger willen versturen.
Dus direct van de telefoon naar de computer halen. Ook niet het filmpje met de Facebook app op Facebook gaan zetten, dat levert ook een dramatisch slecht beeld op. |
|
|||
|
|||
Ook rechtstreeks van ifhone op laptop afgespeeld is niet echt mooi
Op mijne blijft da beeld heel de tijd hangen En op en kameraad zijne gaat het beter maar ook daar is kwaliteit niet denderend Mijn fotocamera zijn beelden zijn 1000x zo scherp |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Neen
Da spel is 5 jaar oud |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Filmpjes lichter maken op je iphone | rkltnk | iPhone algemeen | 0 | 18-03-14 11:09 |
|
|