Carkit neemt telefoonboek Iphone 7 niet over discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal, Ik loop vast na het nodige geprobeerd te hebben. Ik ben overgestapt naar een iphone 7. Ik heb in mijn VW een RNS ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Carkit neemt telefoonboek Iphone 7 niet over
Hallo Allemaal,
Ik loop vast na het nodige geprobeerd te hebben. Ik ben overgestapt naar een iphone 7. Ik heb in mijn VW een RNS 510 met een Kufatec telefoonmodule. Mijn vorige Iphone 4s nam het telefoonboek ook niet over en men dacht dat het aan de telefoon lag. De ander die erop aangemeld waren een 4 en 5s namen wel het telefoonboek over. Ik heb mijn 7 eens helemaal opnieuw geïnstalleerd met een ander account en dan neemt hij wel de nummers over. Dus kan concluderen dat de RNS en Kufatec niet het probleem zijn. De telefoon op zich ook niet. Het moet dus ergens in een menu een instelling zijn die het blokkeert. Als ik bij bluetooth kijk en dan de Kufatec selecteer dan staat aan "Synchoniseer contacten" en telefoonfavorieten, telefoon recent, alle contacten aangevinkt. Ik ben benieuwd of mij iemand hier verder kan helpen. Wil niet graag met een lege telefoon beginnen omdat ik dan veel waardevolle foto's enz kwijt ben. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je de telefoon toevallig een lange naam gegeven?
Indien ja probeer eens een korter naam zonder spaties.
|
|||
|
|||
Geen idee kan ik dat ergens zien?
|
|
||||
|
||||
Instellingen, Algemeen, Info, Naam
|
|
|||
|
|||
Zal het eens gaan proberen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone CARKIT - Nokia Display Carkit CK-15W | levindenboer | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 07-01-14 21:42 |
overdracht telefoonboek Iphone naar Carminat (auto) werkt niet | Chelleke1 | iPhone algemeen | 3 | 17-01-12 18:11 |
Iphone vind carkit niet | xxdenxx | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 05-06-11 17:05 |
Carkit laadt iPhone niet op | PieJi | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 11-03-11 16:01 |
Na FW3.0 scrollen telefoonboek / contacts niet meer mogelijk | rclaassen | iPhone algemeen | 0 | 25-06-09 10:47 |
|
|