Software update 10.1.1 binnenhalen duurt lang discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een vraag over IOS update 10.1.1 Mijn telefoon geeft aan bij instellingen->algemeen->software update dat 'update wordt aangevraagd'. Echter duurt dit al 3 dagen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Software update 10.1.1 binnenhalen duurt lang
ik heb een vraag over IOS update 10.1.1
Mijn telefoon geeft aan bij instellingen->algemeen->software update dat 'update wordt aangevraagd'. Echter duurt dit al 3 dagen. Kan iemand hier mee helpen of is er iemand met dezelfde ervaring? Alvast bedankt. Laatst gewijzigd door 1908; 14-11-16 om 23:56. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Toestel al een keer een harde reset gegeven?
|
|
|||
|
|||
Het is een nieuwe iPhone 6S.
|
|
||||
|
||||
Anders zou je het altijd nog via iTunes kunnen proberen.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het feit dat het een nieuw toestel is, neemt natuurlijk niet weg dat je als eerste een harde reset kan proberen.
Ikk weet niet precies hoe het momenteel werkt (want ik maak er al jaren geen gebruik meer van), maar ben je een ziggo (voorheen UPC) klant? Dan gebruik je waarschijnlijk de DNS sservers van voorheen UPC. Daar heb ik altijd al problemen mee gehad mbt DNS settings. Probeer het eens op een ander Wi-Fi netwerk, of pas je dns settings eens aan naar de OpenDNS servers. En ja, de update gewoon uitvoeren via iTunes zou ik persoonlijk ook al direct proberen. Heeft zelfs persoonlijk mijn voorkeur. |
|
|||
|
|||
Inmiddels gelukt. Dank allen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone herstellen duurt lang | nd0ra91 | iPhone algemeen | 11 | 19-12-10 18:42 |
Windows: Reservekopie duurt echt lang voor Update | atillXTC | iTunes | 2 | 22-06-10 16:08 |
Bootneuter duurt erg lang | soufyanH | Archief | 1 | 11-11-09 19:10 |
syncen duurt lang | bunqueejump | iTunes | 14 | 21-08-09 21:54 |
Contract duurt te lang | ~boi | Odido (T-Mobile) | 3 | 25-02-09 12:55 |
|
|