2 iPhones - zelfde probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik ben een iPhone leek, maar ik weer me echt geen raad meer. Ik heb op 25/11 mijn SE laten vallen, scherm gebarsten. ( ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
2 iPhones - zelfde probleem
Hoi,
Ik ben een iPhone leek, maar ik weer me echt geen raad meer. Ik heb op 25/11 mijn SE laten vallen, scherm gebarsten. ( hij werkte nog een ganse dag en avond met het gebarsten scherm). Ik bracht hem de dag erna naar een hersteller in de buurt, maar diezelfde dag nog merkte ik dat er iets niet ok was. De batterij bleef hangen op 16% en na een uurtje begon hij dan een rood scherm, dan een blauw, dan weer eens strepen en toen viel hij uit. Na het starten terug een aantal minuten ok waarna er weer rare schermen kwamen en hij terug uitviel. Ik heb hem dan op 26/11 terug binnen gedaan en ze zouden het onder garantie herstellen. Ondertussen bleef ik bereikbaar op mijn iPhone 5 van het werk. Na enkele dagen (30/11) begon de gsm van mijn werk net dezelfde problemen te vertonen. Uitvallen, gekleurde schermen,... Onze IT op het werk wist geen raad en zou hem opsturen. Nu vandaag ben ik mijn SE terug gaan ophalen, ze hadden er per ongeluk een scherm van een 5 opgezet en dat was volgens hen het probleem. Nu eenmaal thuis begint de SE net hetzelfde te doen, uitvallen en terug opstarten.... Ik weet echt niet meer wat te doen nu ... Beide toestellen hangen in dezelfde cloud als ook mijn iPad (maar die geeft geen problemen ... ) Heeft dit nu iets te maken met de herstelling? Met de cloud? .... Hopelijk weet iemand van jullie raad. Isabelle |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Duidelijk een geval van pijnlijk amateurisme vanwege de hersteller...
Heeft nix met iCloud te maken...
|
|||
|
|||
Ik zou hun vragen om het te repareren aangezien ze een fout hebben gemaakt, welke reparateur ziet het verschil niet tussen een 5-5S-5SE-5C ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Jij let echt op alles
Na het lezen van de reactie van Timosha (hij is ouder dan ik) moet ik mijn tekst aanpassen in : U let echt op alles. Laatst gewijzigd door faire4u; 05-12-16 om 11:49. |
|
|||
|
|||
|
Labels |
icloud, iphone se, uitvallen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
zelfde emai op verschillende iphones | fba0512 | Telenet | 3 | 30-07-14 11:22 |
2 iPhones met zelfde Icloud? | peggel | iCloud | 1 | 19-08-13 09:45 |
Zelfde volgorde apps op 2 iphones en 2 iPods | mabaelst | iPhone Apps | 1 | 05-12-11 19:20 |
Zelfde probleem herhaalt zich... | mackgambler | iPhone algemeen | 2 | 03-04-08 14:31 |
Probleem 2 mailaccounts, zelfde domein | haaggie | iPhone algemeen | 0 | 24-01-08 10:36 |
|
|