Contacten zoek discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Raar: Plotseling zie ik geen contacten meer in contacten. Gek genoeg zijn de gegevens nog wel beschikbaar in Recent: Elk nummer dat daar staat heeft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Contacten zoek
Raar: Plotseling zie ik geen contacten meer in contacten.
Gek genoeg zijn de gegevens nog wel beschikbaar in Recent: Elk nummer dat daar staat heeft de contactgegevens nog. Hoe krijg ik Contacten weer terug? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hai Jan,
In de contacten app heb je linksboven een knop, daar zie je al je email accounts, etc. Waarschijnlijk heb je die niet allemaal geselecteerd. Als je dat doet ben je weer compleet. |
|
|||
|
|||
Ja, veel dank. Toch wel handig, je contacten bij de hand.....
|
|
|||
|
|||
Fijn dat het gelukt is.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Email account verwijderen met behoud contacten. (Alle contacten) | Rudyvanlent | iPhone algemeen | 0 | 18-04-15 10:36 |
Mac OS X: Contacten kwijt op iPhone: hoe alleen contacten terugzetten vanaf iTunes? | BJSApple | iTunes | 2 | 02-12-13 22:35 |
Mail contacten afzonderlijk van telefoon contacten - iphone 4 | SPiET | iPhone algemeen | 0 | 30-07-10 17:04 |
Contacten verwijderen van iPhone / dubbele contacten/kalenders | Robbert1965 | iTunes | 15 | 26-06-09 18:41 |
|
|