iPhone 5s doet niets discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iedereen, Deze feestdagen heb ik een kapotte iPhone 5s gekregen. De iPhone reageert wel op de lader, ik hoor het geluid dat de iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5s doet niets
Beste iedereen,
Deze feestdagen heb ik een kapotte iPhone 5s gekregen. De iPhone reageert wel op de lader, ik hoor het geluid dat de iPhone oplaad aan 1 van de 2 speakers. Het geluid herhaalt zichzelf wel om de 20-30 seconden. Het scherm doet doet helemaal niks, als ik de iPhone aansluit op iTunes (windows) staat dat ik een bericht moet bevestigen op de pc. Maar dat kan natuurlijk niet. Denken jullie dat het scherm defect is of is het een probleem met het logic board? Alvast bedankt voor de hulp en nog fijne feestdagen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik zou de oplaadaansluiting nog even goed schoonmaken en dan nog een keer proberen, dan is er kans dat hij het zou doen omdat de iPhone misschien leeg is.
|
|
|||
|
|||
ik heb de aansluiting schoongemaakt, alleen het probleem is nog niet verholpen.
Bij het opladen wordt de iPhone erg warm en blijft het oplaad geluid herhalen. Heb je verder nog ideeën wat het zou kunnen zijn? |
|
|||
|
|||
Inderdaad erg raar, heeft de persoon waarvan je de telefoon hebt gekregen geen enkel idee hoe hij kapot is gegaan?
|
|
||||
|
||||
Originele kabel, en laden zónder hoesje geprobeerd?
Bij mij bleek een hoesje de lader nét tegen te houden, met los laad contact, zoals jij omschrijft tot gevolg. |
|
||||
|
||||
Een originele kabel proberen lijkt mij een goed advies, heb hier ook een alternatieve liggen en als ik die gebruik blijft mijn iPhone ook "ploinken".
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone doet niets meer | tsbhre | iPhone algemeen | 2 | 23-08-13 20:36 |
Iphone 4 doet niets meer | wimada | iPhone algemeen | 1 | 19-08-13 18:37 |
Iphone doet niets? | melliebebe | iPhone algemeen | 1 | 24-08-12 09:56 |
Iphone doet niets | volkan | iPhone algemeen | 1 | 18-10-08 14:31 |
Iphone doet niets... | fruitella | Archief | 2 | 19-09-08 13:11 |
|
|