Iphone SE Bleuthoot valt audio uit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn SE gekoppeld aan de Garmin Zumo 660 (navigatie) en als ik wordt gebeld dan valt na 7 sec. de audio uit. Als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone SE Bleuthoot valt audio uit
Ik heb mijn SE gekoppeld aan de Garmin Zumo 660 (navigatie) en als ik wordt gebeld dan valt na 7 sec. de audio uit. Als ik dan op de zumo een keer schakel tussen luidspreker en telefoon is het weer ok. Een test met een Iphone 6 en Samsung 6 heeft dit probleem niet. Wat kan dit zijn. Het heeft het altijd gedaan tot de laatste update naar 10.2. Graag een reactie.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik zou beginnen om op beide apparaten de pairing te verwijderen, beide apparaten een keer herstarten en dan opnieuw te pairen.
Is je Garmin Zumo voorzien van de laatste software ? Garmin Express |
|
|||
|
|||
Dat heb ik gedaan. Alle software is up to dat. Ook contact gehad met Garmin. Alle mogelijkheden stap voor stap Door genomen en af gevinkt. Geen verbetering. Omdat de iphone 6 en de Samsung 6 het probleem niet hebben, zijn we tot conclusie gekomen dat het aan de SE moet liggen. Zover ik terug kan gaan is het na de laatste updaten van de SE het probleem onstaan. Ik weet het ook niet meer.
|
|
|||
|
|||
Misschien op de iPhone de netwerk instellingen resetten ?
|
|
|||
|
|||
Ik heb nu werkelijk alles geprobeerd. Alle instellingen en netwerken gereset. Apparaten afgekoppeld en weer opnieuw aangekoppeld. Op de iPhone is ook een bluetooht koptelefoon en bluetooht headset van de helm gekoppeld. Dit werkt beide perfect. Op de helm headset komt de telefoon perfect binnen en de audio blijft goed. Alleen bij de garmin valt het na 7 sec. uit. Als ik op de telefoon een keer schakel tussen garmin en iphone en terug is audio weer hersteld en blijft in. Lijkt wel of er ergens een beveiliging niet goed staat. Ik hoor het wel.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
tegel voor bleuthoot | HenkvanR | iPhone algemeen | 8 | 31-10-12 09:06 |
iPhone valt uit uit het niets! | milanooo | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 13-09-12 22:56 |
bleuthoot | carpintero | iPhone algemeen | 5 | 31-07-11 12:09 |
iPhone 4 nieuw uit doos valt elke 2 minuten uit | Cdrazar | iPhone algemeen | 0 | 08-07-11 23:47 |
iPhone valt uit | -jappo- | Archief | 5 | 25-05-09 20:09 |
|
|