mismatch iphone met windows10? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik ben nieuw hier en heb een vraag over een probleem die ik sinds een tijd heb met herkenning van mijn Iphone5 door mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mismatch iphone met windows10?
Hallo, ik ben nieuw hier en heb een vraag over een probleem die ik sinds een tijd heb met herkenning van mijn Iphone5 door mijn laptop met windows10. Mijn computer herkent de telefoon niet meer en daardoor kan ik geen foto's meer importeren.
Ik heb alle (voor mij begrijpbare) stappen doorgelopen, zoals windows 10 updaten. Een mediapack installeren, Itunes updaten. Inmiddels herkent mijn pc wel de Icloud, maar daar staat dus helemaal niks in? Hoe dat kan??? Heeft iemand een idee wat deze mismatch zou kunnen veroorzaken en heeft iemand een idee of dit kan komen door een jailbreak die er op mijn telefoon zit? Zou het kunnen dat de versie dan te oud is geworden voor win.10? Hoop dat iemand me kan helpen, want ik zit ondertussen al maanden met een telefoon die ik niet leeg kan halen : / Dankjewel, groetjes Femke |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoi Femke, de jailbreak is het probleem. Vaak kom je van een jailbreak af om je software te updaten in instellingen (Gewoon de app van ) Dan ben je in ieder geval van de jaulbreak af en kan je je telefoon weer resetten.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Een jailbreak kan men alleen verwijderen door het toestel te herstellen in DFU mode met iTunes. |
Labels |
foto's downloaden, niet herkend, windows 10 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[windows10] icloud settings menu start telkens on boot | B3rt | iCloud | 0 | 10-03-16 18:13 |
ipad aansluiten op windows10 | pa2cjh | iPad algemeen | 8 | 06-12-15 01:30 |
Size mismatch cydia, | bojill | Jailbreak apps en thema's | 5 | 26-08-12 22:50 |
Help! Size mismatch????? | jailbreakme | Jailbreak | 2 | 19-02-11 03:59 |
MD5Sum mismatch | steven90 | iPhone algemeen | 1 | 27-02-09 16:28 |
|
|