Zit er verschil tussen de simkaart Houders van iphones? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vroeg me af of er verschil zit tussen de HOUDERS van de simkaart van b.v. iphone 5s en iphone 7? Kan iemand dat in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Zit er verschil tussen de simkaart Houders van iphones?
Ik vroeg me af of er verschil zit tussen de HOUDERS van de simkaart van b.v. iphone 5s en iphone 7?
Kan iemand dat in de praktijk eens opmeten/vergelijken? Er bekruipt mij een angstig vermoeden dat ik mijn iphone 7 voorzien heb van de simhouder van de 5s, die ik verkocht heb. En Apple beweert dat er verschil in zit. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Vrijwel zeker in de afronding van de sluiting. Of dat gevolgen heeft voor het contact in het toestel, weet ik niet.
|
|||
|
|||
Die van de 5 past niet in mijn 6s of in mijn 6S Plus en die van de 6s past niet in de 6S plus.
|
|
||||
|
||||
Ok bedankt, hij zit er verder mooi in, dus zou wel goed zijn gegaan...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verschil tussen de 4 of de 4 s | Xanthe | iPhone algemeen | 1 | 12-06-13 21:40 |
Verschil tussen 3G en 3G(S) | RioolDokter | iPhone algemeen | 1 | 11-10-11 10:44 |
verschil tussen 3G & 3GS ? | jeroenius | iPhone algemeen | 10 | 28-12-10 00:17 |
Verschil tussen I phone | Exis | Archief | 2 | 04-12-08 23:06 |
|
|