Ebook op iPhone en iPad op dezelfde bladzijde laten beginnen. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Beech43 Je hebt iOS 8.1.3. iBooks synchroniseren gaat via iCloud Drive, en die is beschikbaar vanaf iOS 9 ( https://support.apple.com/nl-nl/HT205751 ). ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook een iPad 3 en die heeft iOS 9.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Overigens gebruik ik iBooks nooit. Het is een ramp, op mijn iPad crashed het programma om de haverklap, de bibliotheken op mijn verschillende iDevices en mijn Mac zijn totaal verschillend. Ik gebruik de Kobo-reader, synchronisatie op mijn iPad, iPhone, Mac en zels mijn Windowsphone is perfect. Ik koop dan ook mijn ebooks meestal bij Kobo. Voor de rest gebruik ik Bluefire.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Fijn, maar nog wel even je profiel aanpassen (staat nog op FW: 8.1.1).
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ebook aan andere iPad gebruiker laten lezen | Vic55 | iPad Apps | 8 | 01-11-15 18:26 |
Windows: iTunes muziek laten converteren naar dezelfde kwaliteit | Sveneezy | iTunes | 4 | 26-04-12 12:01 |
Beginnen met apps maken, wat is handig om te beginnen? | Bordyl | Ontwikkelen voor iOS | 128 | 24-09-10 16:26 |
Kalender week op maandag laten beginnen? | sequence | iPhone algemeen | 21 | 08-05-08 19:35 |
|
|