agenda / calendar iphone helemaal overzetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een nieuwe iPhone. Had een reservekopie van mijn oude gemaakt op mijn computer (nee, niet via iCloud). Heb de reservekopie teruggezet op mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
agenda / calendar iphone helemaal overzetten
Ik heb een nieuwe iPhone. Had een reservekopie van mijn oude gemaakt op mijn computer (nee, niet via iCloud). Heb de reservekopie teruggezet op mijn nieuwe Iphone SE. Gaat prima, behalve de agenda. Op mijn oude iPhone staat mijn agenda vanaf mei 2013. Op mijn nieuwe alleen tot een jaar terug. Ik mis nu alle agenda-onderdelen van vóór 13 februari 2016. Hoe zet ik mijn volledige agenda vanaf 2013 over op mijn nieuwe iPhone?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als "mijn agenda" een gesynchroniseerde iCloud agenda is dan zet in Settings -> Calendar -> Sync = All Events.
Gesynchroniseerde data wordt trouwens nooit opgenomen in een backup. Na het terugzetten van de backup wordt die data opnieuw gesynchroniseerd. |
Labels |
agenda, calendar, iphone se, reservekopie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe iPhone Agenda via 3g syncen met Google Calendar? | allewijn | iTunes | 22 | 23-07-10 23:03 |
iPhone-agenda syncen -> Google Calendar | jelle86 | Archief | 3 | 01-12-08 19:23 |
|
|