onlangs verwijderde foto op afstand wissen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Ik ben vandaag mijn werk-Iphone terug gaan bezorgen aan mijn werkgever omdat ik elders ga werken. ik heb mooi alle foto's gewist van mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
onlangs verwijderde foto op afstand wissen
Hoi
Ik ben vandaag mijn werk-Iphone terug gaan bezorgen aan mijn werkgever omdat ik elders ga werken. ik heb mooi alle foto's gewist van mijn iPhone maar ben vergeten ze bij onlangs gewist ook te verwijderen. en nu staan er net delicate foto's op van mijn vriendin.... ik heb nog steeds de iCloud gegevens in mijn bezig kan ik die op een of andere manier vanop afstand verwijderen zonder heel de iPhone te wissen? de iPhone staat tevens uit nu... alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik denk dat enkel de foto's niet zal lukken.
maar waarom mag je hem niet volledig wissen?? mails zitten toch op de server. |
|
|||
|
|||
Ik heb hem zonet vanop afstand gewist maar hij staat uit. Hij zal gewist worden vanaf er verbinding wordt gemaakt met het internet. Wil dit zeggen dat vanaf hij aangelegd wordt hij gewist wordt ? En ze dit op geen enkele manier kunnen tegenhouden?
|
|
|||
|
|||
http://www.iculture.nl/tips/remote-wipe-iphone/
|
|
|||
|
|||
Als het goed is kunnen ze toch niet op jouw telefoon komen aangezien deze met vingerafdruk of code beveiligd is. Heb je deze moeten vrijgeven/afstaan bij inleveren?
Verder, waren de foto's gesynchroniseerd met iCloud? Stond de telefoon aangemeld met een Apple id? Als je nog op die iCloud account kan komen, kan je daar de foto's alsnog verwijderen. Als het toestel online komt, zullen de foto's ook verdwijnen. Als je niet met ruzie oid bent weggegaan, kan je natuurlijk ook gewoon even contact opnemen met je ex werkgever om te vragen of je nog even vijf minuten je oude toestel vast mag houden om deze te wiepen en vrij te geven van iCloud/Apple id om klaar te maken voor een volgende gebruiker. En natuurlijk, volgende keer even verdiepen in een app als private photo vault. Voorkomen is beter dan . . . . . |
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar de TS heeft al de remote wipe aangezet, dus of de wekgever hersteld de iPhone in DFU mode of de iPhone wordt gewist zodra deze aangezet wordt.
|
|||
|
|||
Ik heb vandaag ommetje gemaakt langs kantoor en mooi alles gewist
|
|
|||
|
|||
Dat is inderdaad de beste optie
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's gedelete uit Recently Deleted / Onlangs verwijderd - Ongedaan maken?? | WT44 | iPhone algemeen | 5 | 08-04-15 16:36 |
Foto maken op afstand | Koemerk | iPad algemeen | 8 | 15-03-14 21:17 |
Verwijderde foto terughalen | brunovw87 | iPhone algemeen | 1 | 24-08-12 11:31 |
Foto maken op afstand | stefaaaan | Jailbreak apps en thema's | 0 | 24-06-12 12:02 |
Wissen of afstand | my00 | iPad algemeen | 2 | 24-09-10 22:21 |
|
|