Na aanzetten Twee-factor-authenticatie extra menu 'volgende stappen' gaat niet weg. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb Twee-factor-authenticatie aangezet en nadat ik klaar was kreeg ik een extra menu boven de vliegtuigmodus 'volgende stappen' met een 1tje erbij. Hier moet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Na aanzetten Twee-factor-authenticatie extra menu 'volgende stappen' gaat niet weg.
Ik heb Twee-factor-authenticatie aangezet en nadat ik klaar was kreeg ik een extra menu boven de vliegtuigmodus 'volgende stappen' met een 1tje erbij.
Hier moet ik inloggen met mijn apple id en dan vraagt hij om een viercijferige icloud code, ik heb nooit een icloud code aangemaakt. En ik gebruik sleutelhanger niet. Hoe kan ik dit weg krijgen het menu is niet zo erg maar het 1tje wel, moet ik dan perse de sleutelhanger gaan gebruiken? Of kan dit ook anders? Ik heb dit op de iphone 6 met de nieuwste update geen jailbreak. Mvg Rico |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
extra menu, iphone 6, twee-factor-authenticatie, volgende stappen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
probleem twee factor authenticatie na upgrade IOS10 verder | bertoes | iPhone algemeen | 7 | 14-09-16 11:33 |
Kun je Twee Factor Authenticatie (niet) aanzetten op een iPad? | XIII | iPad algemeen | 0 | 07-05-16 19:08 |
"Verificatie in twee stappen" vs "Identiteitscontrole met twee factoren" | XIII | iPhone algemeen | 0 | 09-04-16 13:04 |
iPhone gaat niet meer van 'favorieten' scherm naar menu | pengz | iPhone algemeen | 2 | 12-09-08 23:59 |
|
|