Reparatieduur Amac (rotterdam) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iFanaten, ik heb voor morgen een afspraak staan om, helaas, het beeldscherm van mijn iPhone 7 te laten repareren. Zijn er hier toevallig mensen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Reparatieduur Amac (rotterdam)
Beste iFanaten,
ik heb voor morgen een afspraak staan om, helaas, het beeldscherm van mijn iPhone 7 te laten repareren. Zijn er hier toevallig mensen die bekend zijn met de reparatieduur van beeldschermen bij Amac in rotterdam? ik hoor het graag van jullie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probeer je even in te lezen op het forum hier. NIET DOEN!!!!
Ga naar Apple zelf en laat geen andere prutsers aan je telefoon komen. |
|
|||
|
|||
Ik heb inderdaad wat berichten voorbij zien komen. Echter... staat amac Rotterdam aangeschreven als premium service provider op de website van apple zelf
wordt het niet door apple gerepareerd dan? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 March 2017 om 21:40 ---------- als ik het opstuur zoals via de website is aangegeven, wordt het dan wel door apple zelf gerepareerd? |
|
|||
|
|||
Ik zou het risico niet nemen.
Als je een case bij Apple aanmaakt en op laat halen, dan weet je in ieder geval zeker dat het bij/door apple zelf gedaan wordt. |
|
|||
|
|||
De Amac is een APR (Apple Premium Reseller) wat inhoudt dat je iPhone wordt gerepareerd met echte Apple onderdelen. Er is geen risico
|
Labels |
amac, beeldscherm, iphone 7 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
AMac onderzoekskosten? | boydblox | iPhone algemeen | 15 | 12-05-16 19:39 |
Vragen over inruilen bij |Amac | Jordyep | Koopinformatie Nederland | 0 | 25-10-12 21:23 |
Amac in denbosch | djwouter12 | Koopinformatie Nederland | 1 | 13-03-11 16:31 |
iPhone 4 reparatieduur bij T-Mobile? | BBoelie | Odido (T-Mobile) | 6 | 18-10-10 15:57 |
|
|