Lightning kabel connector stroef in en uit iDevice discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij mijn iPhone moet ik best wel wat kracht zetten met de kabel connector om hem erin- en eruit te krijgen. Weet iemand hoe je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Lightning kabel connector stroef in en uit iDevice
Bij mijn iPhone moet ik best wel wat kracht zetten met de kabel connector om hem erin- en eruit te krijgen. Weet iemand hoe je dit een beetje soepel kan krijgen?
Ik heb hem al schoongemaakt etc maar blijft stroef.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat versta je onder stroef?
Gebruik je originele kabel? Mijn iPhone 5 ging juist helemaal niet meer stroef en dat resulteerde in dat ik al 2x de lightning connector vervangen heb. Mijn iPhone 7 Plus daarentegen gaat inderdaad stroever maar dat vind ik juist een pluspunt. Minder kans op dat je geen connectie hebt lijkt me.
|
|||
|
|||
Stroef met dat je flink druk op de connector moet zetten voordat hij er goed inzit ('klikt'). iPhone 7 gebruik ik en originele kabels. Misschien moet het nog een beetje inslijten oid..
|
Labels |
lightning connector |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Lightning connector stuk? | iiSteven | iPhone algemeen | 4 | 04-05-16 11:07 |
iPhone 5s lightning connector | rsnhakan | iPhone algemeen | 2 | 02-01-15 09:42 |
|
|