Iphone 6 opladen en afspelen tijdens het rijden in een nieuwe C3 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds ik een nieuwe C3 kan ik mijn iphone6 wel opladen met een origineel usb kabel maar geen muziek meer afspelen en ook niet handsfree ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 6 opladen en afspelen tijdens het rijden in een nieuwe C3
Sinds ik een nieuwe C3 kan ik mijn iphone6 wel opladen met een origineel usb kabel maar geen muziek meer afspelen en ook niet handsfree bellen of gebeld worden, in mijn vorige C3 ging dat wel. Iemand hier een oplossing voor?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat dit meer een Citroen vraag is dan een iPhone vraag.
Kan de radio in de nieuwe C3 wel afspelen vanaf de usb? Ik zou eerst eens terug gaan naar de dealer, of de handleiding van de radio goed lezen.
|
|||
|
|||
Dank je voor jouw antwoord. Ja ik ben teruggeweest bij de dealer maar helaas hebben ook geen oplossing.
|
|
|||
|
|||
is dit iets??
http://www.citroen.be/nl/over-citroen/technologieen/mirror-screen.html |
|
|||
|
|||
Ga het proberen
|
|
|||
|
|||
Heb nu een iPhone 8 en geen problemen meer in de auto
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4s onhandelbaar tijdens opladen | ludo16 | iPhone algemeen | 6 | 25-02-13 17:41 |
Iphone 3G valt uit tijdens het opladen | asianck | iPhone algemeen | 2 | 08-11-10 21:45 |
|
|