iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Batterij is toch zo snel leeg! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/1767-batterij-toch-snel-leeg.html)

jobbais 18-10-10 14:08

heb nu mijn iphone gereset/restore dus opnieuw 4.1 erop en als nieuwe telefoon aangemeld.
lijkt wel beter, maar moet wel mijn mail nog instellen.
dus ff hopen.

dizzybas 18-10-10 17:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dizzybas (Bericht 587509)
Sinds het weekend hetzelfde verhaal. Normaal deed ik er ruim een dag mee nu max 6 uur. Wat is er in het weekend gebeurd? De enige app welke ik heb geïnstalleerd is Mirror's Edge. Ik heb geen What's App draaien.

Op onderstaand appleforum zie je trouwens dezelfde problemen. Daar zegt iemand het opgelost te hebben door zijn Exchange Push accounts opnieuw te hebben geconfigureerd na een harde reset....

Apple - Support - Discussions - iPhone 4 battery was good for a month ...

UPDATE: Exchange lijkt toch de boosdoener bij de meesten onder ons. Zie hiervoor onderstaande site. Ik ga het proberen en koppel terug.

Another Fix for iPhone Battery Drain | AppleToolbox - Tools, Tips and Fixes for iPhone, Mac, iPad and iPod

Hij is weer "normaal":). Ik heb de exchange accounts verwijderd, "iPhone herstellen" via iTunes, wachten, opnieuw syncen, exchange accounts handmatig weer toevoegen en werken.

Batterijverbruik is nu weer bij Standby ongeveer 1% per uur.

jobbais 18-10-10 21:02

heb zoals ik al vermelde restore gedaan in itunes aangegeven dat ik een nieuwe telefoon install wil, voila probleem opgelost.
daarna na veel we rule en whats app en mail importeren en alles kan ik geen rare dingen meer ontdekken.
Jailbreak weer gedaan en nog steeds ziet het er tot op heden goed uit.

galop 19-10-10 09:02

Ik heb hetzelfde gehad met mn Iphone 3GS (FW3.02-dachtik)

Bij mij was de oorzaak een andere simkaart. Ik had mijn Iphone gejailbreakt + unlock. Daarna gewoon gewisseld tussen BE / NL kaart, nooit geen problemen gekregen. Tot ik in het buitenland kwam en daar een simkaart wisselde.

Met de nieuwe simkaart werd mijn iphone heel warm (werkte overigens wel) en verloor heel snel batterij. (nog geen halve dag kon je ermee werken, of nog geen 2 telefoontjes kon je plegen)

Dit lag bij mij dus aan de nieuwe simkaart.

Misschien iemand hier met hetzelfde probleem...

Gr.

iPhone3GSuser 19-10-10 19:36

Batterijen verouderen met de jaren mee, ik heb mijne pas vervangen door een nieuwe en nu doet kan ik er makkelijk dagen mee!

Aanrader bij www.iPhonehuis.nl : batterij

Guest-20180925190238 19-10-10 19:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door galop (Bericht 588008)

Dit lag bij mij dus aan de nieuwe simkaart.

Heel bekend probleem, dat is het BDS syndroom (Battery Draining SIM) :rolleyes:

iPhone3GSuser 20-10-10 10:06

wow wat vreemd dat een simkaart je batterij kan laten leeglopen?

nixxrunner 22-10-10 08:16

Ik had mijn iPhone 4g volledig opgeladen, toen helemaal uitgezet en 3 dagen later weer aan enhij gefft 86% aan...
Kan iemand dit verklaren?
Alvast bedankt

patrick.h 07-11-10 15:16

ik heb op mijn iphone 3gs de update van 4.01 naar 4.1 gedaan.
nu blijft het gps icoon rechts boven naast de batterij% aan.
ben er achter gekomen dat dat te maken heeft met de optie "locatievoorzieningen" waardoor mijn batterij nu super snel leeg is.
je kan het wel uitzetten maar als je bepaalde apps gebruikt met locatie voorziening (tomtom) wil hij graag dat ik het weer aanzet.
in 4.01 was dat geen probleem. is er misschien een mogelijkheid om dat weer terug te zetten zodat het gps signaal uit gaat?

Deorum 08-11-10 17:23

Ik lees zo vaak dat je dit moet uitzetten en dan weer dat. Waarom zit het dan op deze telefoon? Om het uit te zetten? Dan moeten ze er een verlengkabel bij verkopen.
Telefoons die snel leeg zijn dat zijn gewoon blauwe maandag dingen. Die van mij gebruikt in stand by 3 tot 4 % per uur.
Die van mijn vrouw gebruikt minder dan 3 % per nacht.
Beide toestellen zijn even oud. Beide toestellen zijn ongeveer gelijk gevuld met apps.
Dat is normaal niet mogelijk om zo'n groot verschil te hebben als beide iphone's gewoon goed waren maar er zitten gewoon een aantal slechte modellen tussen die binnen de marges van Apple vallen.

ballegooier 08-11-10 21:04

Mijn iPhone 4 laadt maar niet tot 100% op als hij uit is. Dat de computer dat niet lukt, zou kunnen, dacht ik: immers die lever 500 mAh. Het muurstopcontact lader levert 1000mAh, maar die 'lukt' het ook niet de batterij tot 100% te laden. Als ik mijn 4 's avonds uit aan de lader leg en 's ochtends met de laadkabel er nog aan aanzet, komt ie op 96%. Is niet zo'n ramp natuurlijk...
Edit: hij laadt wel alsnog bij als de iPhone aan is, tot 100%, alleen met de muurlader. Op de computer kan ik wachten tot ik een ons weeg... :p

mrbievers 09-11-10 00:49

Mijn iphone 3G gaat na het updaten naar ios 4 nog geen 5 uur meer mee. Ik heb ook het gevoel dat hij consant verbinding blijft maken met het internet. iemand een idee wat dit kan zijn.

Ook als ik een spel speel zoals arkanoid gaat dit heel schokerig,
Hopelijk kan iemand me helpen.

De apps dat ik er nu op heb staan zijn : facebook, Wi-Fifofum ( vanwege Wi-Fi problemen ) shazaam , skiinfo en shipfinder. ik heb mijn spotlight functies uitgezet

EDIT: Net sbssettings geinstaleerd , en batterij gaat al veel langer mee ...

PhantomJerry 13-11-10 11:40

Ik heb nu sinds 2 dagen de 3gs 8.
Nu ben je de eerste dagen natuurlijk veel aan het zoeken, spelen en proberen, maar gaat de accu inderdaad snel zoals bekend.
Ik heb deze discusie gelezen en veel dingn nu uitgezet, en wat programma's afgesloten.

Maar is er ergens een lijstje of zijn er ideeen of er verschil zit in welke apps sneller leeg lopen doen dan anderen?

Dan doel ik in mijn geval op apps als Facebook, Hyves en Twitter, heb msn er op staan, maar die staat alleen open als je hem daadwerkelijk gaat gebruiken. Neem aan dat apps als die van AH bijv. ook niet echt boeien.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:24.