geen service op de Iphone6 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Forum, Het volgende: - een simkaart van tele2 in de ene Iphone6 werkt wel en als ik die simkaart in de andere Iphone6 aanbreng ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen service op de Iphone6
Hallo Forum,
Het volgende: - een simkaart van tele2 in de ene Iphone6 werkt wel en als ik die simkaart in de andere Iphone6 aanbreng dan zie ik "geen service" Hoe kan ik de Iphone6 die aangeeft "geen service" controleren op de instellingen? Op de niet werkende simkaart+Iphone6 kan ik wel met draadloos sms'en, whatsapp'en en internetten. Maar bellen en gebeld worden werkt niet. Dus mijn extra vraag is: wie heeft de goede tip voor mij? Wim |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
het kan zijn dat er dan een emea simlock op de iphone 6 zit waar de tele2 simkaart niet in werkt
stuur me anders even een pm emea simlock is goedkoop en snel te verwijderen zodat je tele2 simkaart wel werkt |
|
||||
|
||||
Werken andere simkaarten wel op de iPhone waarin de Tele2 kaart niet werkt?
|
|||
|
|||
Ik ga dat straks testen. Heb wat van Vodafone.
|
|
|||
|
|||
De tele2 Simkaart werkt wel in mijn Iphone. Dus aan de Simkaart ligt het niet.
Snap alleen niet dat dit op een "refurbished" toestel is? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 6 wisselt steeds van 'geen service' naar wel service... | Silked | iPhone algemeen | 0 | 03-11-15 22:06 |
Vriendin kan geen sms verzenden naar iphone6 | Dhaese | iPhone algemeen | 2 | 10-03-15 17:03 |
Iphone 5 geen service en geen service apple | Huppie | iPhone algemeen | 8 | 09-11-13 22:41 |
iPhone: No Service / Geen service 4.1 iphone 3GS | frankon | Jailbreak | 8 | 10-10-12 18:27 |
t-mobile (geen service/no service) | ebbe | Odido (T-Mobile) | 17 | 19-12-07 14:36 |
|
|