Batterijduur iphone 6 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag, Ik heb een iphone 6 16 gb die nu bijna twee jaar oud is. Laaste tijd merk ik dat mijn batterij snel gaat. Bijvoorbeeld ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Batterijduur iphone 6
Goedendag,
Ik heb een iphone 6 16 gb die nu bijna twee jaar oud is. Laaste tijd merk ik dat mijn batterij snel gaat. Bijvoorbeeld op een werkdag dan is die rond 18:00 vaak al op 30% terwijl ik er dan nauwelijks op heb gezeten. Ik heb verder geen apps open staan. Ik dacht dat mijn batterij versleten was maar volgens diverse apps zou de batterij nog goed moeten zijn: Kan de batterij toch versleten zijn, de cyclecounts zijn volgens mij al aan de hoge kant. Ik ben benieuwd wat jullie denken. Groet, Rogan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Voor de 6s is ook een serie geweest die terug geroepen is voor een accu vervanging. Jouw toestel valt daar niet onder? Dan is (of was) de vervanging gratis.
En nee, je ziet er niets van. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Batterijduur nieuwe iphone 6 | mzdavid | iPhone algemeen | 6 | 06-04-15 16:22 |
Iphone 5s batterijduur | isaiphone | iPhone algemeen | 6 | 15-12-13 22:53 |
Batterijduur Iphone 4S met IOS 6.2.1 | Marvick74 | iPhone algemeen | 6 | 15-03-13 19:11 |
iphone 4s batterijduur | Thomas007 | iPhone algemeen | 2 | 25-02-12 23:09 |
Batterijduur iPhone 8 uur met gebruik | Cyberuben | iPhone algemeen | 11 | 04-08-10 19:25 |
|
|