Computer aansluiten met Iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik lees heel veel dingen dat je moet inloggen op je iphone en dat je dan mappen kan hernoemen of verwijderen of aanpassen zodat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Computer aansluiten met Iphone
Hallo,
ik lees heel veel dingen dat je moet inloggen op je iphone en dat je dan mappen kan hernoemen of verwijderen of aanpassen zodat bijvoorbeeld je sms toon veranderd of je sms autocorrectie uitzet! hoe moet dit? ik lees ook veel over ssh maar snap er niks van groetjes! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ja daar heb ik dus al heel veel gelezen maar kom er niet uit.. weet gewoon niet waar ik moet beginnen! kan iemand mij een goede uitleg geven!?
|
|
||||
|
||||
Begin met openssh te installeren via cydia.
meer info ssh: https://forum.iculture.nl/f59/i.../1795-ssh.html daarna zet je winSCP op je computer. Meer info hierover hier: https://forum.iculture.nl/f59/i...92-winscp.html Wees voorzichtig wat je aanpast en maak steeds een backup van de files die je aanpast! |
|
|||
|
|||
als ik in cydia kyk bij manage dan staat daar al OpenSSH maar hij staat niet bij het beginscherm met een icoontje.. overigens staan er bij manage heeel veel programma's waar van ik niet weet wat dat is.. kan ik dat gewoon weghalen via iphone of via itunes.. ik heb namelijk na de update van fw2.0 iemands anders restore gekregen..
|
|
||||
|
||||
openssh heeft geen icoon op je springboard, dus dat is normaal. Misschien wel even bossprefs installeren om openssh makkelijk aan/uit te zetten. het staat nameijk altijd aan en gebruikt dus onnodig batterij. Als je het echt niet gebrukt kan je het eventueel ook wel verwijderen.
Welke zijn al die andere waarvan je niet weet wat het is? |
|
|||
|
|||
de andere programma's staan ook bij manage en ik weet niet wat het is, misschien zouden jullie kunnen vertellen wat het is. belangerijk of dat ik het kan weggooien:
adv-cmds APT ARM Floating Point Base Structure BERKELEY db BigBoss's Source BossPrefs Bourne-Again Shell nzip2 Core Utilities Darwin Tools Debian Packager Diff Utilities diskdev-cmds Find Utilities Gawk gettext GNU Privacy Guard grep gzip inetutils IOKit Tools less libffi libgcc libresolv libutil libxml2 ModMyiFone's Source network-cmds New Curses New Vi pcre Pythonreadline rsync Saurik's Source Screen sed Setup Tools shell-cmds SpiderMonkey SQlite v3 Ste's Source system-cmds Tape Archive unzip XML Parser Toolkit zip Dit was alles.. ik weet het erg veel (denk ik) heb ook nog maar 52m van de 500m over.. als jullie kunnen zegge wat ik allemaal weg kan doen en waarom hoor ik dat graag! |
|
|||
|
|||
Sinds DISKDATA beschikbaar is is ssh totaal overbodig. Bovendien is het sneller.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
gek probleem met aansluiten iphone + DFU | tommynr7 | iPhone algemeen | 3 | 19-02-10 18:05 |
computer sluit af bij aansluiten iphone | susyQ81 | iPhone algemeen | 6 | 09-01-10 11:59 |
iphone start opnieuw op bij aansluiten op computer ( windows ) | susyQ81 | Archief | 2 | 08-01-10 19:58 |
Computer crasht na aansluiten iphone | M-rij | Archief | 5 | 24-09-08 20:11 |
Foto: computer crash bij aansluiten iphone | gangster | Muziek, foto & video | 0 | 21-06-08 13:30 |
|
|