//

Bij nieuwe/verzegelde iPhone SE: verplicht iOS11 installeren of kan je kiezen?

Bij nieuwe/verzegelde iPhone SE: verplicht iOS11 installeren of kan je kiezen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ga een nieuwe iPhone SE kopen, maar wil geen iOS11 erop installeren. Kan dat of installeert de nieuwe iPhone iOS11 bij het opstarten, zonder ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-10-17, 18:15
Sophiia Sophiia is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2017
Berichten: 3
Standaard Bij nieuwe/verzegelde iPhone SE: verplicht iOS11 installeren of kan je kiezen?

Ik ga een nieuwe iPhone SE kopen, maar wil geen iOS11 erop installeren. Kan dat of installeert de nieuwe iPhone iOS11 bij het opstarten, zonder dat ik eerst kan kiezen? Ik wil nl. graag de optie uitzetten om automatisch te updaten.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-10-17, 19:07
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sophiia Bekijk bericht
Ik wil nl. graag de optie uitzetten om automatisch te updaten.
Een iPhone SE wordt waarschijnlijk nog geleverd met de één of andere iOS 10.x.x versie. De iPhone zal waarschijnlijk wel ooit de laatste iOS 11 versie downloaden maar niet automatisch installeren.
  #3  
Oud 05-10-17, 19:13
Sophiia Sophiia is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2017
Berichten: 3
Standaard

Bedankt voor je reactie. Betekent dat ik bij het voor het eerst opstarten, kan kiezen of ik het bij die versie wil houden?
  #4  
Oud 05-10-17, 19:16
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sophiia Bekijk bericht
Betekent dat ik bij het voor het eerst opstarten, kan kiezen of ik het bij die versie wil houden?
Nee, dat kan je niet. De iPhone start op met de iOS versie die geïnstalleerd is. Er is geen keuzemogelijkheid. Ooit zal de Instellingen app aangeven dat er een update naar iOS 11 is.

Trouwens, iOS 11 draait hier perfect op een iPhone SE. Waarom ook niet? De iPhone SE heeft dezelfde hardware als de iPhone 6s. Succes verder.
  #5  
Oud 05-10-17, 19:17
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

als er ios 10 opstaat hoef je niet te updaten dit is een keuze die je kunt maken De iphone zal er wel melding van maken dat er een update is dat kun je gewoon negeren Als je hem aan iTunes hangt kun je de update dan ook negeren en uitvinken dat je hem wil updaten anders blijft deze dat iedere keer weer vragen

Eenmaal ge update kun je niet meer terug
  #6  
Oud 05-10-17, 19:19
Sophiia Sophiia is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2017
Berichten: 3
Standaard

merci! bedankt voor de reactie.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hulp bij kiezen nieuwe iphone: hoeveel GB moet ik nemen.. Marjolein36 iPhone algemeen 8 18-08-13 23:43
Wat wil jij het liefst nieuw bij de nieuwe ipad(3 OPTIES KIEZEN)? borgqueenx iPad algemeen 17 03-10-10 10:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:07.