iPhone 5s speaker gaat aan tijdens bellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Via m’n werk heb ik hier nog een 5s in gebruik. Tijdens het bellen, als ik tel aan m’n oor houdt, dan gaat meestal de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5s speaker gaat aan tijdens bellen
Via m’n werk heb ik hier nog een 5s in gebruik.
Tijdens het bellen, als ik tel aan m’n oor houdt, dan gaat meestal de speaker op, of sluit de iPhone het gesprek af. Lijkt wel of de gevoeligheid van het scherm dan veel te gevoelig is. Kan het misschien ook iets te maken hebben met de screenprotector? Erg irritant probleem! Iemand raad, oplossing,...? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Vermoedelijk is je proximitysensor kapot, deze zorgt er voor dat je scherm uit gaat als je hem tijdens bellen tegen je oor houd. In dat geval druk je met je wang tegen een van de knoppen op je scherm als microfoon uit, luidspreker aan of beeindigen gesprek.
|
|
|||
|
|||
iPhone ter herstelling binnen gedaan, ‘t blijkt wel degelijk de proximitysensor te zijn.
Alvast bedankt voor uw reactie! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 6 microfoon werkt niet tijdens speaker bellen | jay98 | iPhone algemeen | 1 | 08-10-15 13:40 |
Earpiece speaker stil volume tijdens bellen | DeWez | iPhone algemeen | 1 | 01-11-13 00:15 |
Scherm gaat niet uit tijdens het bellen (IPHONE 3GS 16GB) | dima-sam | iPhone algemeen | 9 | 27-01-10 15:11 |
Geen geluid op speaker en via oordopjes tijdens bellen | lluuk | iPhone algemeen | 3 | 28-03-09 16:18 |
helderheid van de speaker tijdens bellen | mamutskywalker | iPhone algemeen | 19 | 27-05-08 16:41 |
|
|