Apple vraagt ervaringen van gebruikers discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zojuist ingelogd op de Apple website en onder "SUPPORT" kreeg ik een verzoek om te reageren op hun dienstverlening. Heb deze, geheel tegen mijn gewoonte ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#1
|
|||
|
|||
Apple vraagt ervaringen van gebruikers
Zojuist ingelogd op de Apple website en onder "SUPPORT" kreeg ik een verzoek om te reageren op hun dienstverlening.
Heb deze, geheel tegen mijn gewoonte in, nu eens ingevuld met alleen negatief commentaar en dat ze maar snel met de benodigde oplossingen moeten komen voor de problemen die op dit forum uitvoerig aan bod zijn geweest. Als jullie dit nou ook allemaal even doen dan bezorgen we ze tenminste nog een rot weekend. Ten tweede weten ze dan we ze te doen staat en hoe we er over denken. Doen!!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
#2
|
|||
|
|||
Maar dat gaat over ervaring van apple in het algemeen en niet over alleen de Iphone, en daar gaat het hier wel over! dacht ik althans................
|
#3
|
|||
|
|||
Citaat:
In een van de laatste schermen wordt gevraagd wat je verbeterd zou willen zien en daar heb ik mijn klachtenlijst gedeponeerd betreffende de i-Phone. Alleen hier zitten klagen en verder niets ondernemen helpt ook niet zoals we al sinds de introductie ondervinden. |
#4
|
|||
|
|||
Ik probeerde het ook maar ik kreeg niet de vraag wat ik van de support vond.
|
#5
|
|||
|
|||
Citaat:
https://forum.iculture.nl/f28/i...aaaaagggg.html Derde post vind je de link om feedback te geven op iphone |
#6
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|