Oude agenda items onverklaarbaar in agenda discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo All, Sinds kort zie ik zonder verklaarbare reden oude agenda (tot wel 5 jaar oud) items terug in de agenda van mijn iPad. Dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Oude agenda items onverklaarbaar in agenda
Hallo All,
Sinds kort zie ik zonder verklaarbare reden oude agenda (tot wel 5 jaar oud) items terug in de agenda van mijn iPad. Dat zijn zover ik nu kan zien vergaderverzoeken in een reeks die ik ooit heb gehad maar verwijderd heb. Mijn agenda instellingen zijn indentiek en die van mijn iPhone en daar heb ik helemaal geen problemen mee. Mijn gevoel zegt me dat het een kleine instelling ergens moet zijn maar ik heb geen idee misschien dat jullie kunnen helpen. Thanks |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoe heb je de agenda instellingen staan?
|
Labels |
agenda, ipad |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iCloud agenda synchroniseert geen oude items... | Tsjip | iCloud | 1 | 25-01-14 14:50 |
Agenda items kwijt bij aanmaken van iCloud account en uitschakelen van iCloud agenda | Jilly1982 | iPhone algemeen | 4 | 26-07-13 11:38 |
Agenda items uit outlook na verwijderen agenda op iphone | bassment | iPhone algemeen | 5 | 23-05-12 15:22 |
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? | paro | iTunes | 0 | 26-08-09 22:21 |
[Agenda] Accepteren / verplaatsen agenda items | Cybex | iTunes | 3 | 26-10-08 15:00 |
|
|