Snelste manier om aan de iPhone x te geraken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen. Ik zou zeer graag de iPhone x willen kopen. Ik zou hem het liefst al hebben op de releasedag, maar met al die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Snelste manier om aan de iPhone x te geraken
Hallo iedereen. Ik zou zeer graag de iPhone x willen kopen. Ik zou hem het liefst al hebben op de releasedag, maar met al die verhalen van tekorten vrees ik er een beetje voor of dit zal lukken.
Wat is volgens jullie de snelste manier om op de releasedag aan de X te geraken? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Vandaag al voor de apple store gaan liggen
|
|
|||
|
|||
Dat denk ik ook.. Een grote Apple Store uitkiezen, bijvoorbeeld Amsterdam, en daar in de rij gaan liggen..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Snelste manier om aan iPhone 5 te komen. | ltcemmers | Koopinformatie Nederland | 19 | 24-09-12 18:47 |
Snelste manier om een iphone 4 te bemachtigen? | basdebaas | Koopinformatie Nederland | 8 | 21-07-10 21:06 |
Snelste manier om files op je iPhone te zetten | Frederic | iPhone algemeen | 12 | 23-04-08 00:33 |
Beste, snelste, makkelijkste manier om de Iphone USA 8gb te unlocken | JayMie84 | Archief | 4 | 13-02-08 14:30 |
|
|