Overnachten bij de Apple Store, wachtbuddy gezocht. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben je van plan om in de rij te staan bij de Apple Store in Amsterdam voor de iPhone X voor vrijdag 3 november? Als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Overnachten bij de Apple Store, wachtbuddy gezocht.
Ben je van plan om in de rij te staan bij de Apple Store in Amsterdam voor de iPhone X voor vrijdag 3 november? Als je alleen bent heb je vast behoefte aan iemand die je plaats bezet houdt wanneer je een behoefte moet doen (en andersom). Ik ben een 18 jarige jongen en ik zal er op donderdag 12 uur zijn (noem me maar gek).
Heb je interesse, mail me dan even naar -verwijderd. Hoop van jullie te horen doorgewinterde Apple fans |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
12 uur? dus je staat er al?
|
|
|||
|
|||
Volgens mij is de voorraad zo klein dat alleen reserveringen uitgelevert gaan worden.
Ik dacht dat ik dat bericht ergens gelezen had. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Een tip waar je als 18 jarige je hele leven aan moet leren houden;
Zet nooit je email adres zo open in een forum! Mensen die interesse hebben kunnen je via PM benaderen. Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alternatief gezocht voor verlanglijst App-store | RockMockel | iPhone Apps | 4 | 21-02-16 05:15 |
Apple store parijs opera mensen gezocht | Gloeuille | iPhone algemeen | 0 | 21-09-13 12:03 |
'GEZOCHT'Apple Poster 'GEZOCHT' | AppleTime | iPhone algemeen | 1 | 06-09-12 08:33 |
Overnachten in Haarlem? | samertje | Chat en geruchten | 4 | 26-11-08 13:16 |
|
|