Airdrop werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, sinds ik naar IOS 11 ben overgestapt werkt mijn airdrop niet meer. Ik gebruik deze tussen mijn iPhone 7 en mijn Mac. Reden waarom ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Airdrop werkt niet
Hoi, sinds ik naar IOS 11 ben overgestapt werkt mijn airdrop niet meer.
Ik gebruik deze tussen mijn iPhone 7 en mijn Mac. Reden waarom hij het niet meer doet? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Activeer je Airdrop ook op je ontvangende device. Ook al staat deze AAN en (bijvoorbeeld) op 'Iedereen' dan nog moet je soms de Airdrop 'wakker' maken.
Mijn persoonlijke ervaring... |
|
|||
|
|||
Misschien heb ik de oplossing,
Let op: 1. zorg ervoor dat Wi-Fi aan staat, zelfs als er geen verbinding is 2. zorg dat bluetooth aan staat, zelfs als hij niet connected is met een device. ga nu naar instellingen en zoek naar airdrop (instellingen > algemeen > AirDrop) zorg ervoor dat airdrop op Iedereen staat! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone en ipad koppelen niet; tbv Airdrop | chrisd1 | iPhone algemeen | 2 | 09-01-17 09:49 |
Airdrop op 5S werkt niet | mvveelen | iPhone algemeen | 0 | 20-06-14 14:51 |
Airdrop werkt bij mij nog niet? | rvjacobs | iPhone algemeen | 20 | 19-01-14 18:10 |
Airdrop en Airplay niet op iPad 2? | Jew | iPad algemeen | 6 | 03-01-14 19:20 |
airdrop werkt niet correct | solange | iPhone algemeen | 3 | 27-11-13 21:20 |
|
|