Iphone whatsapp reservekopie onjuist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoihoi, Sinds gisteren ben ik in het bezit van een nieuwe iPhone X. Het terugzetten van de instellingen en dergelijke ging prima. Alleen whatsapp niet. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone whatsapp reservekopie onjuist
Hoihoi,
Sinds gisteren ben ik in het bezit van een nieuwe iPhone X. Het terugzetten van de instellingen en dergelijke ging prima. Alleen whatsapp niet. Had voordat ik mijn nieuwe iphone ging installeren nog een reservekopie gemaakt (hierin stond ook whatsapp aan) Maar nu moet het terugzetten vd reservekopie, heb ik mijn chat geschiedenis en dergelijke niet meer. Relevante software en hardware die ik gebruik iPhone X Wat ik al gevonden of geprobeerd heb Tot 3 maal toe een nieuwe reservekopie gemaakt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
iphone, reservekopie, whatsapp |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Help! WhatsApp reservekopie ineens weg! | Jurrian95 | iCloud | 0 | 29-04-17 23:42 |
Windows: Whatsapp backup in reservekopie | Nvdh110 | iTunes | 0 | 24-10-15 01:33 |
Oudere reservekopie whatsapp terugzetten | EwaMaffia | iPhone Apps | 0 | 11-09-15 10:54 |
|
|