siri doet wat hij wil discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) het valt mij de laatste tijd vaker op dat tijdens het kijken naar een you tube filmpje siri daarop reageert vooral op namen die in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
siri doet wat hij wil
het valt mij de laatste tijd vaker op dat tijdens het kijken naar een you tube filmpje siri daarop reageert
vooral op namen die in het filmpje genoemd worden dit op mijn iPhone X zijn er meer met dit (probleempje) ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ja hoor, is een vaker voorkomend euvel. Elke week meldt Siri zich wel een keertje op eigen initiatief.
|
|
|||
|
|||
Tsja. AI - Artificial Intelligence. Voor je het weet maakt Siri plannen om de mensheid te vernietigen... of op zn minst de eigenaar van de iPhone... om mee te beginnen.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Bij mij doet 'ze' dat ook. Met name wanneer ik mijn telefoon zó heb liggen, dat het geluid terugkaatst in de microfoon.
|
|