Songteksten niet meer in iTunes? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik kan sinds enige tijd geen songteksten meer vinden op mijn iPhone met IOS 11.2.6. Weet iemand waar ik deze kan vinden? Ze staan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Songteksten niet meer in iTunes?
Hallo, ik kan sinds enige tijd geen songteksten meer vinden op mijn iPhone met IOS 11.2.6. Weet iemand waar ik deze kan vinden? Ze staan wel in iTunes op mijn Mac. Bedankt.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3gs start niet meer op en laad ook niet meer op en itunes herkent hem ook niet | youssef10 | iPhone algemeen | 9 | 01-11-12 18:24 |
iPad laadt niet meer op + wordt niet meer herkend door PC/itunes | evelien1982 | iTunes | 10 | 13-04-12 15:31 |
Geen songteksten op iPhone (en iPad) met iTunes Match | smooi94 | iCloud | 0 | 09-03-12 10:27 |
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes | DirkDurver | Jailbreak | 3 | 09-08-10 21:14 |
Mac OS X: Tekstopmaak behouden bij songteksten in itunes | watcher | iTunes | 2 | 18-11-09 12:44 |
|
|