Een woord of een hele zin van hoofdletters naar kleine letters discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe kan ik op mijn iPhone 6 een woord, een paar woorden of een hele zin met allemaal kleine letters veranderen naar allemaal grote letters ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Een woord of een hele zin van hoofdletters naar kleine letters
Hoe kan ik op mijn iPhone 6 een woord, een paar woorden of een hele zin met allemaal kleine letters veranderen naar allemaal grote letters en andersom?
Kan dit en zo ja, gebeurt dit met één handeling? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
https://www.google.be/amp/s/www.appletips.nl/ios-de-capslock-activeren/amp/
|
|
|||
|
|||
@Nick dat is niet het antwoord op mijn vraag.
Ik wil graag weten of er, met één handeling (een al geschreven woord of zin) van kleine letters naar grote letters gegaan kan worden. Stel dat je een zin met alleen maar kleine letters hebt geschreven, en bij nader inzien zijn hoofdletters toch beter. De zin selecteren en daarna moet de handeling volgen, voor zover die er is. Bv. DE MOORD OP OME ARIE moet worden De moord op ome arie. Zonder backspace te gebruiken, want dat is weer zo’n gedoe. |
|
|||
|
|||
Dat hangt af van de app die je gebruikt om die teksten te schrijven of te editeren. Als de app een vervang functie heeft dan kan dat. Sommige tekstverwerkers hebben zo'n functie. De standaard apps van Apple hebben die functie niet.
|
|
||||
|
||||
De (betaalde) App "Clean Text" kan dat (en meer) met 1 druk op de knop.
Je moet de tekst dan wel eerst naar die App overzetten (copy/paste) en dan weer terug (copy/paste).
|
|||
|
|||
@timosha en @XIII Zéér veel dank voor jullie waardevolle reacties!
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 May 2018 om 22:51 ---------- Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Hoe hele itunes overplaatsen naar nieuwe pc? | Dbrown | iTunes | 4 | 14-05-13 19:30 |
Ik wil een toetsenbord met kleine letters | david78 | iPhone algemeen | 10 | 16-03-13 15:28 |
Hoofdletters | bananarip | iPad algemeen | 2 | 24-06-12 12:35 |
de hele cameraroll naar Flickr | Frits | iPhone Apps | 9 | 06-02-09 21:23 |
|
|