Scherm reageert abnormaal wanneer die aan de oplader ligt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb zelf een iPhone 5S en een iPhone SE. Beide hebben het problem dat als ik ze aan de lader leg en ze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Scherm reageert abnormaal wanneer die aan de oplader ligt
Hallo,
Ik heb zelf een iPhone 5S en een iPhone SE. Beide hebben het problem dat als ik ze aan de lader leg en ze gebruik dat het scherm niet normal reageert. Als voorbeeld, als ik wil typen klikt ie een letter aan de total andere kant van het toetsenbord aan. Of met scrollen scrolt hij niet netjes naar boven bijvoorbeeld, maar gaat hij alle kanten op. Ik gebruik een officiele Apple lader, en een third-party lader maakt geen verschil. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Is deze Apple lader soms een 2.4A ? Dus zo een dikke lader die bij de ipad meegeleverd wordt ?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
niet een hoesje omheen zitten met magneet erin ?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
is dit gewoon van de ene op de andere dag gekomen ? of na een ios update ? iets meer info aub
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 August 2018 om 20:31 ---------- ik laad mijn iphones zo vaak op met een ipad lader moet gewoon kunnen |
|
|||
|
|||
Bij de 5S was het over tijd, en waarom weet ik niet precies. Bij de SE was het vanaf het begin al. Ik heb zelf alleen de oplader van de SE en een andere oplader van Be Hello. Met beide zoals ik zei heb ik dit
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Voor de rest geen probleem als ik de 1A lader gebruik. In beide gevallen gebruik ik een originele iphone kabel. EDIT: ik zit nog steeds op ios 10.3.3 ! |
|
||||
|
||||
dus heeft niks met ios versie te doen dan , dat kunnen we dan uitsluiten
wellicht ooit een ander scherm ingekomen ? niet meer het orginele scherm erin zitten ? toen ik mijn oude ipad geupdate had naar ios 9 had ik ook last van een erg traag en bijna niet reagerend toetsenbord |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Op dit moment begin ik me echt af te vragen wat het problem is. Het is best irritant en ook gevaarlijk. Zoals ik zie, het geeft ook soms een schok af als je de connectoraanraakt.
|
|
|||
|
|||
Heb net een extra test gedaan door mn iPhone SE op mn laptop neer te leggen en dan te kijken of het scherm nromaal reageert. Het rusutaat? Nog steeds niet normaal. Wanneer ik heb in me hand heb Maakt het nier uit, maar waar dan ook op mijn laptop wel. (De laptop is aan het opladen op dit moment. Nu ik de lader uit mijn laptop haal werkt alles wel weer normaal, dus het heeft waanschijnlijk iets met energie te maken. Het wordt nu wel steeds raarder..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Deel touchscherm werkt niet, maar ligt niet aan het scherm? | hbmcy | iPhone accessoires en onderdelen | 5 | 19-01-15 01:17 |
Ligt het aan de telefoon of aan de oplader? | kim121009 | iPhone accessoires en onderdelen | 7 | 29-05-14 20:17 |
iPhone reageert niet wanneer ik code intoets | Sheikha | iPhone algemeen | 1 | 22-07-13 18:28 |
Scherm reageert af en toe niet | giel_k | iPad algemeen | 3 | 10-05-10 18:08 |
Trilfunctie uit wanneer iPhone aan lader ligt | Coen1983 | iPhone algemeen | 1 | 01-12-09 23:04 |
|
|