iPhone x versus Xr discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik zit te twijfelen tussen een "oude" iPhone X of de nieuwe Xr, bij vergelijking is de resolutie van X toch iets beter dan van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone x versus Xr
ik zit te twijfelen tussen een "oude" iPhone X of de nieuwe Xr, bij vergelijking is de resolutie van X toch iets beter dan van Xr maar omdat ik mijn iPhone altijd in m'n broekzak hebt leek mij de oude X wat compacter.
weet iemand of qua in de toekomst met AR spelletjes welke beter is? ik speel veel schietspellen nl. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De xr heeft een verouderd scherm.
En dan vraagt Apple er 849€ voor, is schandalig. Voor dat geld had dat een oled scherm moeten zijn. Ppi ook laag. |
|
|||
|
|||
zou dan eigenlijk de iPhone X een verstandiger keus zijn? scheelt de A11 erg veel met de A12 bionic chip?
|
|
|||
|
|||
Iphone X niet meer bij Apple .... beschikbaar ...
mss nog enkel bij de andere winkels die nog voorraad hebben
|
|||
|
|||
Ik heb een X en geen haar op m'n hoofd dat er aan denkt om te "upgraden". Helemaal niet naar een Xr.
Ik raad je toch een X aan, als je er nog eentje kan vinden ergens weliswaar. |
|
|||
|
|||
dankjewel BlankStar, heb je ervaring met AR games op de X?
ja ik kan via mijn zaak wel verlenging krijgen voor een goede prijs dus dat zit wel snor.... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone versus android | duske | iPhone algemeen | 3 | 24-08-14 11:08 |
Windows: Iphone versus Ipod touch | Ridleybiker | iTunes | 5 | 09-06-10 10:58 |
iPhone versus Nexus One | leppam | iPhone algemeen | 7 | 23-03-10 18:39 |
|
|