nieuwe app kleuren en onderbalk iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) In de bijlage een schermafdruk! Ik heb ios 12 geïnstalleerd op mijn iphone 8 plus (64gb) en zijn de apps in het bruin en de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
nieuwe app kleuren en onderbalk iphone
In de bijlage een schermafdruk!
Ik heb ios 12 geïnstalleerd op mijn iphone 8 plus (64gb) en zijn de apps in het bruin en de balk in het onderscherm van de iphone ook bruin! Hoe kan ik dit wijzigen in een andere kleur?? Hoop dat iemand mij kan helpen, een zoektocht in mij iphone heeft niks opgeleverd.... Dank. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wordt dat dan niet automatisch door iOS bepaald op basis van de gekozen achtergrond?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
klopt inderdaad, dat gebeurd op mijn iPhone 8+ ook, de mapjes hebben allemaal een verschillende kleur (originele iPhone achtergrond).
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
grijze onderbalk beginscherm | Hans Nuenen | iPhone algemeen | 7 | 21-02-17 14:05 |
Kleuren van google agenda overeen laten komen met iPhone/wijzigen van kleuren | joey.niftrik | iTunes | 1 | 08-11-10 20:13 |
|
|